Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Arantxa

Arantxa

15-06-2009 om 13:13

(blond) gas- en lichtvraagje

Binnenkort trekken wij in onze nieuwe huurwoning. Ik ben druk doende om verschillende diensten te vergelijken, zoals telefoon/internet/televisie-aanbieders, en natuurlijk ook het gas en licht. Nu merkte ik in het huis dat er gewoon licht, en misschien ook wel gas aangesloten was. Ik hoorde dat ze bij opzegging tegenwoordig niet meer afsluiten, dus dat kan best. Maar wat nou als wij een heel andere provider kiezen dan de vorige bewoners? Moet er dan wel tussentijds af- en aangesloten worden in ons huis? Hoe gaat dat eigenlijk? Weet iemand dat? En kan je tegenwoordig al dit soort diensten via internet aanvragen en hoeft er dan niemand meer bij je thuis te komen zoals vroeger?

Ik hoor het graag van jullie.

Alvast bedankt, Arantxa

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Vraagje voor pelle

(mag het heel even Arantxa?)

Wij betrekken binnenkort nieuwbouwwoning. Moeten dus ook gas/licht/water etc. aanvragen. Echter; op sites van bv Nuon en Eneco staat vermeld dat ze de tariefverlaging van 1 juli doorberekenen.
Dan kun je nu toch wel een vast tarief afspreken? Overigens gaan we voor hooguit 1 jaar hoor, maar toch.. als er iets wordt verlaagd willen we daar wel van meeprofiteren

M

Dank pelle

interessante link!
Snel snel doorgestuurd naar man. Die vertelde dat hij al een groot deel van de ochtend bezig was geweest met allerhande leveranciers.
Eneco bijv. zegt niet te leveren op ons (nieuwe) adres. Nuon zegt weer van wel. Firma's als NEM, energie:direct kwamen uit test van Ver. Eigen Huis weliswaar als goedkoop naar voren maar ook wel met heel erg veel gedoe en spookfacturen... Dan betalen we liever iets meer, maar geen gedoe.

We gaan vanavond nog even heel druk rekenen op basis van die site.
Dank dus! (Alweer; je bent een bron van nuttige weetjes)

Mare

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.