Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Bonneterie dicht...wat triest!

Ik kreeg net een banner voorbij...opheffingsverkoop bij De Bonneterie!
Wat triest dat zo'n oude sjieke zaak gaat sluiten!

Eva

Eva

18-06-2014 om 11:10

Ik shopte er nooit, ben er ooit in Den Haag wel geweest, maar vind het ook jammer.

Maar ja, winkels moeten toch wel met hun tijd meegaan, blijkt en ik veronderstel dat ze dat te weinig hebben gedaan. Maar weet natuurlijk niet of mijn veronderstelling klopt.

oud nieuws

O jee, dit is heel oud nieuws hoor. Had je dat gemist?
Ik woon in DH en kwam er weleens, maar zal het niet missen. Hopelijk komt er wel een mooie nieuwe winkel in het pand. Zou zonde zijn als het leeg blijft staan.

Fiorucci

Fiorucci

18-06-2014 om 12:48

dat hoop ik ook

Bonneterie ging bepaald niet met de tijd mee...en dan houdt het toch echt gewoon een keer op. Ik hoop ook dat dat mooie pand een goede bestemming krijgt.

Ellen69

Ellen69

22-06-2014 om 21:50

Dit is vaak zo..

met dit soort winkels denk ik.
We vinden het jammer, maar we kwamen er zelden tot nooit.

Het zal voor veel winkels maar moeilijk of niet te doen zijn om én met de tijd mee te gaan én hun eigen karakter te blijven behouden.

Dat geldt natuurlijk ook voor de plaatselijke fietsenmaker e.d.
Als ik wil dat die blijft bestaan moet ik mijn nieuwe banden of fietstas niet bij Halfords kopen, maarja... die is wel stukken goedkoper dus daar ga je al.

+ Brunette +

+ Brunette +

25-06-2014 om 00:05

Geen verrassing

In de jaren 90 werkte ik op een kantoor niet ver van de Bonneterie in de Kalverstraat. Toen al vond ik het ondanks het dure assortiment een wat aftandse winkel. Het verbaast me eigenlijk dat ze het nog zo lang hebben volgehouden. Of hebben ze nog een keer een make-over gehad?

Jammer,

Ik kwam er ook geregeld, in A´dam. Een mooi pandje maar vaak wel een troep. Je moest goed zoeken voor leuke dingen tegen een leuk prijsje.

Je ziet inderdaad veel zaken wat achteruit gaan. Veel outlet...maar daar ben ik eigenlijk best gek op...

Laatst een dagje geshopt in Zoeterwoude. Ben gek op Riviera Maison dingetjes en kwam bij Casba ook een outlet tegen met allerlei leuke dingen. Ook in een webwinkel...ik ben verkocht!!! kijk maar: http://www.casba.nl/merken/riviera-maison/

Verder zie je toch dat al die kleine winkels verdwijnen. Vroeger hadden we ook een Peek en Cloppenburg...wat is daar mee gebeurd.

Fiorucci

Fiorucci

08-08-2014 om 07:58

Jolly Jumper

Peek zit nog steeds in Rotterdam, in de Hoogstraat. Ook nog in Amsterdam en Den Haag.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.