Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tine Winkel

Tine Winkel

27-11-2014 om 11:29

broodbakmachine

Mijn broodbakmachine heeft het vannacht opgegeven. Hij had al wat moeite met bakken, maar vanmorgen vond ik een bak gerezen deeg. Het verwarmingselement doet het dus niet meer, jammer.
Mijn ervaring is ondertussen dat bij dagelijks gebruik, zoals bij ons, mijn broodbakmachines (meestal AFM of AFK?) maximaal ca. 2 jaar meegaan. Heeft iemand hier ervaring met een ander merk dat langer meegaat en goed bakt? Ik word er nu wel een beetje zat van om elke 2 jaar via marktplaats weer op zoek te gaan naar een redelijk exemplaar.

Barvaux

Barvaux

27-11-2014 om 11:39

Tine

Als je via mp op zoek gaat krijg je dus een machine die al gewerkt hebt toch? Dan gaat tie toch langer mee dan twee jaar? Misschien toch maar eens een nieuwe kopen of je er bij neerleggen want ik denk dat je die dingen inderdaad beter tweedehands kunt kopen omdat veel mensen na een paar maanden ze niet meer gebruiken.

Hanne.

Hanne.

27-11-2014 om 12:59

silvercrest

Ik heb geode ervaring met de silvercrest machine van de Lidl, Gebruik'm nu een jaar of 3-4 (bij perioden dagelijks) en hij loopt nog als een zonnnetje.

Zag ze van de week weer liggen. Kosten iets van 50 euro.

Niki73

Niki73

05-12-2014 om 21:27

Aldi

De Aldi heeft ongeveer twee keer per jaar een broodbakmachine. Ik heb de mijne (40 euro) 3 jaar intensief gebruikt, toen ging hij kapot. Later zag ik dat het dezelfde was als de Domo-broodbakmachine, maar dan zonder het Domo-logo. En de Domo was ook iets duurder.
Ik had de machine van de Aldi gekocht om hem uit te proberen. Brood bakken beviel me zo goed, dat ik nu een duurdere heb gekocht, een Panasonic. Ik hoorde van iedereen dat die beter volkorenbrood bakt, en aangezien ik alleen maar volkorenbrood (in allerlei varianten) eet, wilde ik graag die machine. Hij is inderdaad geweldig.

ijsvogeltje

ijsvogeltje

05-12-2014 om 22:33

Panasonic

Wij hebben ook een Panasonic, en die gebruiken we dagelijks. Erg blij mee, hij doet het perfect. Ik denk dat we hem nu bijna drie jaar hebben.

Kaaskopje

Kaaskopje

06-12-2014 om 01:09

Domo

Ik heb nu ook een broodbakmachine en dat zou wel eens dezelfde kunnen zijn als van Niki vroeger. Hij wordt onder de naam Severin verkocht en Domo en het merk wat wij hebben (ik heb even geen zin om op te staan, heel lui) Hij heeft ons 15 euro gekost via Marktplaats en dat was ook nog eens vlak om de hoek. Binnenkort krijg ik ook nog een elektrisch mes van iemand. Heel fijn, want het snijden heb ik niet zo in de vingers. Het worden rare scheve hompen.

We hebben deze week broodmeel van de C1000 gekocht om te oefenen, maar binnenkort wil ik toch eens meel bij de molen halen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.