Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Bruiloft-kapsel (zelf doen)

Daar komt ze weer met haar bruiloft
Ik heb (bijna) een jurk. Is besteld in mijn maat, moet het nog passen. Superleuk: redelijke strakke onderlijf van matte zijde tot de knie met boven een kanten overjurkje, korter dan de onderjurk. Kleur oudroze met grijze accenten. Zeer tevreden ben ik Nu nog de kapsel. Ik ben geen iemand van lange zit bij de kapper, daarnaast vindt de bruiloft op een zondag plaats bij een aparte locatie, even van tevoren naar de kapper gaat niet lukken.
Ik heb een boblijn iets langer dan kaaklengte, slag in mijn haar. Ik twijfel tussen los haar of een losse lage knot met een bloem erin. Ik heb allerlei  modellen gekeken, ik vind alles leuk, zou wel willen gaan voor de bloem maar is het in je eentje te doen of moet ik het beter opgeven? Bij het zelf proberen onlangs had ik niet het idee dat ik zeer succesvol was geweest...
Tips waaraan ik nog niet gedacht zou hebben?
Sini

Heb je een favoriete kapper? Maak een afspraak met haar/hem en leg je wensen voor. Samen komen jullie vast tot een mooie oplossing.

Tip: 
Ik trouwde op een dag dat de kappers gesloten zijn ( maandag). Terwijl ik onder de kap zat, deed ze ook meteen het kapsel van mijn moeder.
Ik bezocht de kapster maar paar keer per jaar, maar dat was geen probleem. 
Misschien dat je kapster ook iemand van de uitgenodigden onder handen wilt nemen? 
Veel plezier bij kapster en een mooie dag toegewenst.

Als je een kapper belt dat je voor je bruiloft op zondagochtend wil komen, maken ze misschien wel een uitzondering.

Je kunt ook vragen of ze je leren hoe je het zelf moet doen. Of iemand anders leren het bij jou te doen. Kun je gewoon voor betalen. 

Ik heb het haar van mijn neef gedaan voor haar bruiloft. Ook zij had toen kort haar. Het was een succes na het doornemen van veel YouTube-tutorials. Ik denk dat zijvlechtstijlen geweldige bruiloftslooks zijn. Maar met persoonlijke ervaring, als je wilt klussen, dan heb je zeker een helper nodig. Of ga gewoon naar de kapper, het is tenslotte jouw grote dag.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.