Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Houtplankje

Houtplankje

18-12-2018 om 15:37

Cadeau ideeën voor jongens van 18 en 21 jaar oud: ben compleet inspiratieloos

Dag allemaal
Voor Kerstavond zoek ik een cadeau idee voor twee jongens. Mijn budget ligt rond de 20 euro's per persoon, en ik wil geen cadeau dat te symbolisch of persoonlijk is. Wel leuk om te ontvangen. Wie denkt mee? Oudste gaat over enkele weken naar Azië voor een paar maanden, jongste doet eindexamen dit schooljaar.
Alvast bedankt
Houtplankje

veiligheidsreistasjes?

Misschien wel leuk voor allebei, handig om te hebben.

In mijn vroegere (kampeer)tijd in het buitenland heb ik er zelf veel gebruik van gemaakt.

Dees

Dees

18-12-2018 om 16:01

Oei lastig budget

Lastig! Voor de oudste misschien een reishanddoek ideaal voor in China lijkt me, zijn bij bijvoorbeeld Decathlon goed te vinden. Die kun je misschien aanvullen met een bidon zodat hij vers water bij zich kan dragen.

Zoon 2 doet bijna examen, misschien een mooie lijst voor zijn diploma, of een goede pennenset waar hij zijn examen mee kan maken. En anders een bioscoopbon ofzo.

Tip

Voor de oudste een goede niet te grote zaklantaarn met sterke bundel licht.
Of een kol-sjaal bij een outdoorwinkel of ski-winkel tegen evt. koude nachten.
Of een ander gatgetdingetje uit die outdoorstore.zoals een rugzakbeschermhoes voor tijdens vliegvluchten

Voor de jongste een gemakkelijke huisbroek van flanel blokpatroon.
Paar Adidas sportslippers
Set oortjes, want die raken altijd zoek en komen altijd van pas.

Houtplankje

Houtplankje

18-12-2018 om 17:48

Zaklantaarn!

Dat vind ik een goed idee!!!
Die reistasjes zijn leuk.
Ik blijf open voor meer ideëen!
Bedankt Alvast
Houtplankje

Guppie

Guppie

18-12-2018 om 18:06

Vertaalcomputer

Vertaalcomputertje misschien; wel tweedehands vanwege je budget.
Voor de ander misschien iets dat te maken heeft met de studierichting.

Mari

Mari

18-12-2018 om 18:25

abonnement

op Storytell voor de jongste: boeken luisteren voor zijn examen

point it

De papieren variant van het vertaalcomputertje: Point It. Boekje met plaatjes van vanalles zodat je zelfs in de binnenlanden van Mongolië nog kan aangeven wat je bedoelt.

Maar die zaklantaarn is denk ik beter. Je hebt ze ook die je zelf oplaadt met een soort slinger. Waar in Azië gaat de reis naartoe?

Groeten,

Temet

Houtplankje

Houtplankje

18-12-2018 om 18:44

Vietnam

Gaat de reis naartoe...

Voor de eindexamenkandidaat

iets om te ontspannen? Bioscoopbon is wel een leuke idd.
Via social deal kun je ook soms leuke uitstapjes boeken voor weinig.
Ik wilde eerst zeggen paar maanden Netflix of zo wat hij graag wil kijken, maar das met een examen voor de boeg misschien niet zo handig
De vervolgopleiding is die al duidelijk? Wie weet kun je daar iets over zeggen wat tot kadootjes kan leiden?

Houtplankje

Houtplankje

18-12-2018 om 22:41

Wel bekend

Hij wil naar de hotelschool
Houtplankje

Kaaskopje

Kaaskopje

19-12-2018 om 01:07

Powerbank

zodat de oudste een flinke tijd met zijn telefoon kan overbruggen zonder stopcontact.

Ik zie op Groupon eentje met 20.000 mAh voor 17 euro, dat is echt niet duur, maar helaas krijg je die niet meer voor kerst binnen. Ik zie daar trouwens ook een laptoprugzak met usb-aansluiting voor 15 euro, ook best handig. Maar goed... te kort dag. Tenzij je het acceptabel vindt om dit in de vorm van een tegoedbon te geven, waarop staat dat het na kerst bezorgd wordt.

Esma

Esma

19-12-2018 om 08:38

Kelnersmes

Voor de jongste.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.