Huis, Tuin en Keuken

Houtplankje
18-12-2018 om 15:37
Cadeau ideeën voor jongens van 18 en 21 jaar oud: ben compleet inspiratieloos
Dag allemaal
Voor Kerstavond zoek ik een cadeau idee voor twee jongens. Mijn budget ligt rond de 20 euro's per persoon, en ik wil geen cadeau dat te symbolisch of persoonlijk is. Wel leuk om te ontvangen. Wie denkt mee? Oudste gaat over enkele weken naar Azië voor een paar maanden, jongste doet eindexamen dit schooljaar.
Alvast bedankt
Houtplankje

Leen13
18-12-2018 om 15:47
veiligheidsreistasjes?
Misschien wel leuk voor allebei, handig om te hebben.
In mijn vroegere (kampeer)tijd in het buitenland heb ik er zelf veel gebruik van gemaakt.

Dees
18-12-2018 om 16:01
Oei lastig budget
Lastig! Voor de oudste misschien een reishanddoek ideaal voor in China lijkt me, zijn bij bijvoorbeeld Decathlon goed te vinden. Die kun je misschien aanvullen met een bidon zodat hij vers water bij zich kan dragen.
Zoon 2 doet bijna examen, misschien een mooie lijst voor zijn diploma, of een goede pennenset waar hij zijn examen mee kan maken. En anders een bioscoopbon ofzo.

Flanagan
18-12-2018 om 16:18
Tip
Voor de oudste een goede niet te grote zaklantaarn met sterke bundel licht.
Of een kol-sjaal bij een outdoorwinkel of ski-winkel tegen evt. koude nachten.
Of een ander gatgetdingetje uit die outdoorstore.zoals een rugzakbeschermhoes voor tijdens vliegvluchten
Voor de jongste een gemakkelijke huisbroek van flanel blokpatroon.
Paar Adidas sportslippers
Set oortjes, want die raken altijd zoek en komen altijd van pas.

Houtplankje
18-12-2018 om 17:48
Zaklantaarn!
Dat vind ik een goed idee!!!
Die reistasjes zijn leuk.
Ik blijf open voor meer ideëen!
Bedankt Alvast
Houtplankje

Guppie
18-12-2018 om 18:06
Vertaalcomputer
Vertaalcomputertje misschien; wel tweedehands vanwege je budget.
Voor de ander misschien iets dat te maken heeft met de studierichting.

Temet
18-12-2018 om 18:25
point it
De papieren variant van het vertaalcomputertje: Point It. Boekje met plaatjes van vanalles zodat je zelfs in de binnenlanden van Mongolië nog kan aangeven wat je bedoelt.
Maar die zaklantaarn is denk ik beter. Je hebt ze ook die je zelf oplaadt met een soort slinger. Waar in Azië gaat de reis naartoe?
Groeten,
Temet

Knutselkei
18-12-2018 om 20:12
Voor de eindexamenkandidaat
iets om te ontspannen? Bioscoopbon is wel een leuke idd.
Via social deal kun je ook soms leuke uitstapjes boeken voor weinig.
Ik wilde eerst zeggen paar maanden Netflix of zo wat hij graag wil kijken, maar das met een examen voor de boeg misschien niet zo handig
De vervolgopleiding is die al duidelijk? Wie weet kun je daar iets over zeggen wat tot kadootjes kan leiden?

Kaaskopje
19-12-2018 om 01:07
Powerbank
zodat de oudste een flinke tijd met zijn telefoon kan overbruggen zonder stopcontact.
Ik zie op Groupon eentje met 20.000 mAh voor 17 euro, dat is echt niet duur, maar helaas krijg je die niet meer voor kerst binnen. Ik zie daar trouwens ook een laptoprugzak met usb-aansluiting voor 15 euro, ook best handig. Maar goed... te kort dag. Tenzij je het acceptabel vindt om dit in de vorm van een tegoedbon te geven, waarop staat dat het na kerst bezorgd wordt.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.