Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tonny

Tonny

21-04-2016 om 12:48

Cadeautips voor aanstaande bruid bij vrijgezellenfeestje

Ha allemaal! Als moeder-van mag ik mee met vrijgezellenfeestje. Voor mij hoeft t niet, maar de andere moeder-van komt ook en ik vind het dan flauw af te zeggen.verder zouden we een hele discussie kunnen starten over alle zin en onzin van vrijgezellenfeestjes.
Bruid in kwestie woont samen en is moeder, dus hoe vrijgezel wil je het hebben )

Ik gun haar natuurlijk een pre-party. Why not!! Ze heeft een pittige tijd doorstaan en het is nog steeds best intensief.
Graag jullie creatieve input bij het verzinnen van een cadeautje ( want de twee organisatrices moedigen aan om een aardigheidje mee te brengen). Ze hebben een fijn huis met alles erop en eraan, dus wat zal ik es geven? Geen sieraad, geen bloemen, haar geliefde verrast haar daar al mee en vanwege haar werk draagt ze niet veel versiering.

een bon voor iets

Een bon voor iets leuks. Bioscoopbon, dinerbon, bon voor een uitje - er is ontzettend veel te koop op dat gebied. Drie grote voordelen: a) kan geheel aangepast worden aan elk budget b) draagt niet bij aan nog meer spullen in het waarschijnlijk al volle huis en c) is makkelijk mee te nemen

Groeten,

Temet

aanvulling bij die bon

een oppasstrippenkaart. Of een abonnement op een tijdschrift. En het is haar inderdaad gegund. Veel plezier.

Pimpelpaars

Pimpelpaars

21-04-2016 om 16:56

Pakket

Ik zou een pakketje maken met meerdere kleine dingetjes.
Bon, boek, tijdschrift, chocolade, fotolijstje met kinderfoto bruidegom, oppasbon, relax douchespullen, lekkere thee, mini ehbopakket, of zo.
Dus allemaal dingetjes, die helpen om het vol te houden in het huwelijk, moederschap, met een luchtige ondertoon??

Vesper Lynd

Vesper Lynd

21-04-2016 om 17:08

Gisteren hebben we het vrijgezellenfeestje gehad voor mijn zusje. Niemand had een cadeautje mee. De dag en het eten was het cadeau.

Ja precies.

Het vrijgezellenfeest, eten, drinken, vervoer en de verkleedkleren zijn het cadeau.

Het cadeautje zou een foto kunnen zijn van de bruid met alle gasten van het vrijgezellenfeest als aandenken.

Foto's van vroeger

Heb je nog wat tijd? Ik heb voor meerdere van dit soort gelegrnheden een fotoboek/fotocollage/slideshow in elkaar geflanst met foto's van vroeger. Leuke herinnering en geeft ook wat om over te praten op zo'n dag.

Mariel

PS liefst wat vertederrnde kinderfoto's grappige tienerfoto's, foto's met foute verkeringen, dat soort werk.

Tonny

Tonny

22-04-2016 om 12:27

Ha die Mariel

Foute verkeringen wou ik maar even ( nou ja, even--) laten rusten...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.