Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Wilgenroosje

Wilgenroosje

25-11-2016 om 07:52

Cadeautje max. 5 euro voor brugklas jongen

Mijn dochter heeft op school een lootje getrokken van een jongen die echt geld vraagt als cadeautje. En minimaal 10 euro.

Het is de bedoeling dat er voor max. 5 euro iets gekocht wordt en we hebben geen idee wat leuk is voor een jongen van die leeftijd. Een surprise en gedicht bedenken is n.a.v. deze wens niet zo lastig, maar dochter wil er toch wel een leuk cadeautje bij doen.

Dochter kent de jongen verder helemaal niet, behalve dan dat ze sinds een paar maanden bij elkaar in de klas zitten. Hebben jullie ideeën?

Taruh

Taruh

25-11-2016 om 07:54

chocomunten

alleen maar chocomunten twv € 5

Snoep was bij onze badmintonclub vorig jaar het grootste gedeelte aan de kadootjes.

vlinder72

vlinder72

25-11-2016 om 08:10

snoep

Op de middelbare stopt mijn zoon zijn surprises vol met Sinterklaas snoep. En dat krijgt hij ook terug.

Eventueel kan een Donald Duck pocket ook leuk zijn.

Ali

Ali

25-11-2016 om 08:23

Snoep

Zoon vraagt snoep, en zijn vrienden vragen ook allemaal snoep.

Triva

Triva

25-11-2016 om 08:24

je doet echt geld in allemaal 5 centmuntjes (ja onmogelijk om daar aan te komen, weet ik) en daar doe je wat mee (bij voorkeur verstoppen in iets).

Letter

Er zijn ook fraai versierde letters te koop. Echte kunstwerkjes, kado om te krijgen omdat het meestal zo'n standaard letter is, wat in je schoen ligt.

DD pocket

Mijn idee zou ook zijn: DD pocket. Dat krijgt degene die mijn brugpieper getrokken heeft ook

Groeten,

Temet

Hier zouden ze op safe spelen

En een zak snoep scheppen bij de jamin of zo met een chocolade letter. Al vind ik die echte muntjes ook wel erg leuk. Ik heb wel een pot vol hahha

Christel

Christel

25-11-2016 om 20:33

Een decemberkraslot

kreeg een van mijn kinderen in de brugklas. Hij vond het geweldig, ik heb hem wel gelijk duidelijk gemaakt dat dit eenmalig is en dat hij bij eventueel gewonnen geld niet opnieuw een krast o.i.d. mocht kopen.

Mussie

Mussie

25-11-2016 om 21:22

Haha

Ja sorry, ik moet erom lachen, al weet ik hoe onsympathiek dit van de betreffende jongen overkomt. Maar ik heb zelf wat van die exemplaren thuis dus ik weet dat ze ook heel lief kunnen zijn. Ik vind het kraslot echt fantastisch. En anders snoep. Een jongen van deze leeftijd zit echt niet te wachten op iets origineels. Dus als je dat toch doet, is het omdat je dat zelf leuk vindt. Hij zal er alleen maar van balen.

etui

De jongen waar mijn zoon een surprise voor moet maken vraagt een etui. Een bananenetui. Zelf vraagt mijn zoon een telefoonhoesje.

skik

Bennikki

Bennikki

25-11-2016 om 21:47

Hier

Vrees ik voor wat mijn zoon op zijn lijstje heeft gezet.. Een ps4-spel waarschijnlijk. Onder het mom 'niet geschoten is altijd mis'
Maar ik heb voor een klasgenoot een schuimrubber voetbal gekocht (€5, dekathlon) en voor een andere gelegenheid een kauwgomballenautomaat (€4) bij het Kruidvat, plus een chocoladeletter.

Wilgenroosje

Wilgenroosje

26-11-2016 om 07:21

Leuke ideeën

Bedankt voor de leuke ideeën. Ik ga ze aan mijn dochter laten lezen en ik ben benieuwd wat het gaat worden. Inspiratie genoeg in ieder geval.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.