Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Cakeje van ikea

Bij het grote zweedse warenhuis heb ik in het restaurant eens een soort cakeje gegeten met een vulling van bosbes? en een melkprodukt...yoghurt, kwark?
heerlijk ! Ik dacht nu in de vakantie zoiets met de kinderen te maken, maar het zoeken van een recept lukt nog niet. Om te beginnen weet ik niet eens hoe het heet ;(
Wie helpt me op weg?
mamsa

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Henriette123

Henriette123

09-08-2011 om 19:30

Site van ikea

Kijk eens op de site van ikea bij zweedse delicatessen, misschien word je daar wat wijzer van. Meestal hebben ze de produkten die je in het restaurant kunt eten ook in de "supermarkt"

Rembrand

Rembrand

09-08-2011 om 19:30

Google is je beste vriend.....

http://zoetekauwen.blogspot.com/2011/07/kwarkmuffins-met-zomerfruit.html
Misschien is dit iets ?
M.

mamsavan2

mamsavan2

09-08-2011 om 20:06 Topicstarter

Site

bij de zweedse delicatessen staat het niet en de yohgurt/kwark was volgens mij niet meegebakken. Het zat als een soort vulling onderin het cakeje en was ook koud.
mamsa

Marie

Marie

09-08-2011 om 23:00

Kookboek ikea

Hallo
Bij Ikea kun/kon je toch ook kookboeken kopen? Staat het recept daar niet tussen?
Bijvoorbeeld deze?
http://link.marktplaats.nl/460140057
succes

Carmen

Carmen

09-08-2011 om 23:34

Morgen

Ik ben morgen bij Ikea. En zeker op die afdeling want wij zijn dol op de marazins. Ik kijk wel even hoe het heet

Carmen.

Carmen

Carmen

10-08-2011 om 16:34

Nope

Ik heb ze niet gezien. Er waren ook in de winkel veel minder taartjes en dergelijke dan normaal. Geen marazins en geen kanelbullar. Helaas!

mamsavan2

mamsavan2

12-08-2011 om 20:56 Topicstarter

Bedankt

voor het kijken. 'k zal nog maar verder moeten googlen of zien dat ik zo'n ikea kookboek eens in kan zien.
mamsa

Ikea kookboek

Ik heb een Ikea kookboekje en even voor je gekeken. Kan er niks in vinden wat aan je omschrijving voldoet, helaas. Wel een hoop andere lekkere dingen

Blabarskaka

Je zou eens kunnen googelen op blabarskaka, o'tje op de eerste a, trema op de tweede.
Ik heb een recept, maar niet bij de hand.

mamsavan2

mamsavan2

18-08-2011 om 20:20 Topicstarter

Heel lief, maar

niet wat ik bedoel. Het was in de vorm van een muffin/cupcake met een vulling van ,volgens mij, bosbes en yoghurt. Ik dacht dat deze er ook nog in een andere smaak was en werd verkocht in het restaurant.
mamsa

Rembrand en dirksmama

Ziet er heerlijk uit die bosbessencake. Maar op de foto lijkt er een soort gele pudding of kwark onder de bessen te zitten. Dat zie ik in het recept niet terug!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Nee dat is ' niet

Mijn tantes blabarskaka maak je met een cakebslag waar iets van zuivel ingaat en verse bosbessen, die je meebakt in het beslag.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.