Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Carmen van sauro

Mijn zus, fanatiek flameco-danseres, is bijna jarig. Jaren geleden heb ik de film Carmen van Carlos Sauro gezien en die zou ik haar graag op dvd cadeau geven. Ik kan 'm alleen nergens vinden, ook niet bij Bol.com. Heeft iemand een tip? En wat zijn eventueel nog meer leuke films waarin flameco een rol speelt? Ik kan me uit de jaren '80 nog een andere film herinneren, maar ik ben de titel vergeten...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Amarins

Amarins

16-10-2008 om 15:48

Vengo!

Vengo, van Tony Gatlif. Een allemachtig prachtige flamenco-film. Bij bolcom € 16,-.

mammie2

mammie2

16-10-2008 om 16:15

Hij heet carlos saura

Misschien vergemakkelijkt dat het zoeken.

Pennetje

Pennetje

19-10-2008 om 13:00 Topicstarter

Niet echt

Ik had een typfoutje gemaakt, sauro ipv saura, maar ik kan 'm nog steeds niet vinden...

Maria

Maria

20-10-2008 om 11:06

Nou moe...

Alleen al op de Nederlandse sites krijg ik 239 hits. Tik eens "carlos saura" +carmen +dvd in bij Google en je kan het uitzoeken.....
Succes.

MargotL

MargotL

20-10-2008 om 14:04

Amazon of ebay

Je krijgt in Google misschien wel 239 hits, maar als je die aanklikt krijg je weinig resultaat. Die van Marktplaats is al weg (eergisteren verkocht ofzo), sommige anderen zijn "Out of stock" etc. Dus hij is inderdaad niet gemakkelijk te vinden.

Bij Amazon hebben ze 'm, maar dat is waarschijnlijk NTSC regio 1 en misschien ook wel nagesynchroniseerd.
En op Ebay staat een Duitse versie (tekst op het hoesje), maar wel Spaans gesproken en Nederlandse ondertiteling.
Anders kan je 'm misschien ergens downloaden (usenet), maar daar weet ik verder niks van

Succes, Margot

Pennetje

Pennetje

21-10-2008 om 09:25 Topicstarter

Inderdaad

Ja, inderdaad, ik krijg wel veel hits, maar niet iets waar ik erg veel aan heb. Ik zal eens vragen aan een vriendin die veel download of zij iets kan regelen. Dank voor het zoeken in ieder geval!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.