Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Dendy Pearson

Dendy Pearson

21-09-2008 om 12:20

Choco fondue, is dat wat?

Mijn dochter geeft volgende maand haar kinderfeestje en we doen het dit keer thuis. Dochter wil graag een bioscoopje maken, dus gordijnen dicht, veel popcorn en spekkies en dan een leuke film. Best leuk bedacht.
Nou had ik als aanvulling bedacht om chocolade fondue te doen. Dat ziet er best leuk uit. Op marktplaats kan je heel veel van die fonteinen voor een prikkie kopen. Mijn vraag is nu of dit lekker is en of de chocola niet naderhand tegen het plavond zit.

grt, Dendy

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

21-09-2008 om 12:27

Dat is zeker wat!

Je hebt voor zo'n fontein echter nogal wat goede chocolade nodig, itt een simpel schaaltje met gesmolten chocolade op een waxinelichtje.
Groetjes, Minet

(Janneke)

(Janneke)

21-09-2008 om 12:36

Hhihihi

Nee...dat is zonde...gewoon lekker opeten, heerlijk!! (niet goed voor de lijn!! Ik kan het weten!)

We hadden eens bij een weekendje weg bij het buffet een chocoladefontein staan. Dus elke avond heerlijk ijsje met chocolade of fruit met chocolade....na 3 dagen, zat er 4 kilo aan(

Jaymza

Jaymza

21-09-2008 om 13:23

Tja

Waarom zou je er zoveel voor een prikkie kunnen kopen??

Jaymza

Vera*

Vera*

21-09-2008 om 13:49

Wat ik weet

ten minste, dat is mij door een restauranteigenaar mij verteld, is dat die goedkope dingen geen eigen verwarmingselement hebben en dus maar heel even per keer bruikbaar zijn. De dure hebben wel een eigen verwarmingselement.
Er zit natuurlijk wel een stekker aan het ding voor de fontein zelf.

reina

reina

21-09-2008 om 14:19

Persoonlijk

Met zo'n fontein is de kans op een kledderboel wel erg groot Zelf zou ik kiezen cvoor een gewone chocoladefondue, net zo lekker en minder geklieder.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.