Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Agnes

Agnes

19-10-2008 om 19:24

Cinekid, hoe is dat

Hoi Allemaal,
Mijn dochter (van 8) zag vanavond een item in het jeugdjournaal over cinekid. Nu lijkt het haar erg interessant en leuk, vooral ook omdat je mag proberen het jeugdjournaal te presenteren

Ik heb de website van cinekid bekeken en werd doorgelinkt naar een andere website, maar ik kan het allemaal niet zo duidelijk vinden.
Hoe werkt het hele cinekid gebeuren?
Ik zie bijv. donderdag dat je animatiepoppen kunt maken. Mijn dochter is 8, is dat wat voor haar? Zit zo'n workshop niet vol en koop je kaartjes voor losse onderdelen? En hoe weet ik nou dat ik er ook echt in kan? Koop ik 2 kaartjes en mag ik dan ook mee.

Is het geheel een beetje te bereiken met het OV en hoelang zit je in de tram/metro/bus?

Ik ben niet zo'n held en zou dan samen met haar met de trein moeten komen en dan verder....
Weet niet of het wat gaat worden, maar zolang ik het systeem niet snap, dan ga ik zeker niet.

Nou ja, jullie lezen het al. Het cinekid fenomeen is helemaal nieuw voor mij, dus wie helpt?

Groetjes Agnes

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Weet niet veel maar

Ik woon héél dichtbij het Westergasterrein (waar het festival gehouden wordt) en het OV is makkelijk. Met de trein naar het CS van Amsterdam en dan op bus 21. Dan stap je uit in de Van Hallstraat (buschauffeur weet wel waar het Westergasterrein is...) en dan bruggetje over, dan ben je er al!! Verder lijkt het mij nogal een drukke bedoening, maar daar houd ik niet van, dat is dus persoonlijk. Suus

Lynna

Lynna

19-10-2008 om 20:35

Suusmaria (zwaar ot)

Suus, ik lees dat je dicht bij het Westergasterrein woont. Dat is dan toch ook vlak bij het 4e gymnasium aan de Stavangerweg? Ik heb daar gesolliciteerd, maar zit nogal met parkeren. Ik wil zo graag met de auto, maar in de directe omgeving kun je daar niet gratis parkeren. Is er ergens in de buurt gratis parkeerruimte, zover jij weet?

Saartje

Saartje

19-10-2008 om 21:59

Superleuk

Hoi Agnes

Wij gaan dit jaar voor het eerst niet naar Cinekid omdat mijn kinderen te oud zijn. Je hebt wel enig doorzettingsvermogen nodig om alles te vinden. het is absoluut niet duur. Alleen de kinderen betalen entree voor workshopruimtes. Meestal zijn de meeste workshops in een of twee ruimtes en ik vond het nooit te druk. Juist heel leuk met veel bekende nederlanders en hun kinderen. Maar je moet wel duidelijk weten wat je wilt en daar naar vragen. Als je gewoon vroeg komt is het ook nog overal rustig.

veel plezier

Saar

Lynna(ot-antwoord)

Gratis parkeren in Westerpark...hahahahahahahaha!! Uuuuhm,nee dus. Heeft de school geen parkeerkaarten voor personeel? (de basisschool waar ik werk heeft dat nl wél!!) Maar google eens op : parkeren in westerpark en klik de bovenste aan. Het dichtstbijzijnde (op bepaalde tijden gratis!!) is de Transformatorweg, maar ik zou dan wel een vouwfietsje in je auto stoppen... Groet Suus

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.