Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Code kwijt van kluisje rabo topkidsrekening

Vanmiddag barstte er hier in huis een drama optima forma los. Wat was het geval? Onze kinderen hebben vorig jaar een kluisje cadeau gekregen bij het openen van een Topkidsrekening van de Rabobank. Vanmiddag wilden ze allebei hun kluisje open maken en (jullie raden het misschien al) zijn helaas de code kwijt geraakt. Dikke tranen waren het gevolg want ze zijn nu bang dat ze al het geld kwijt zijn dat erin zit

Toen ze de kluisjes ongeveer een jaar geleden cadeau kregen van de bank was de code van beide kluizen identiek. Dit doet mij vermoeden dat de codes van alle kluizen die door de Rabobank cadeau zijn gegeven wel eens gelijk konden zijn.
Mijn vraag is natuurlijk: weet iemand van jullie misschien deze code? Ik kan mij vaag herinneren dat het iets met de cijfers 10 en 40 was, maar weet niet precies meer hoe of wat. Alles wat we tot nog toe hebben uitgeprobeerd met deze cijfers is niet gelukt.

Als iemand ons uit de brand kan helpen met de juiste code van de kluis ben ik hier enorm blij mee, en mijn zoontjes natuurlijk ook. Dit voorkomt bovendien dat wij binnenkort met breekijzers of lasbranders aan de slag moeten

Alvast reuze bedankt voor jullie hulp!!!!

Groet,
Mariola

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tijgeroog

Tijgeroog

10-10-2011 om 20:13

Ja, maar

Ik kan onze code natuurlijk wel opschrijven, maar straks komt iedereen hier onze kluis openmaken...

Vooruit dan maar:
- 1 keer met de wijzer van de klok mee naar 10
- tegen de wijzers van de klok in naar 40
- sleutel draaien

Mariola

Mariola

10-10-2011 om 20:24 Topicstarter

Tijgeroog!

Dank je wel Tijgeroog!!! Volgens mij is dit inderdaad de goede code. De kinderen liggen net op bed, maar ik ga het morgen meteen even uitproberen.

Groet,
Mariola

Hier dezelfde code

volgens mij klopt die wel

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.