Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Jitske de Graaff

Jitske de Graaff

07-09-2010 om 16:33

Corrigerend ondergoed

Moet mijn vetrolletjes maar wat gaan beteugelen.

Waar koop ik goede corrigerende slips, niet te synthetisch en liefst niet te duur?

Enig idee????

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hema

Ook mijn vetrolletjes waren hevig aan beteugelen toe, maar omdat ik niet wist of a)het uberhaupt zou helpen en b) zoiets lekker zou zitten en ik het in de praktijk ook echt zou gaan dragen, had ik geen zin om er meteen een fortuin aan het te geven.
Ik heb dus een hemdje en onderbroek bij de Hema gekocht, en tot mijn verrassing beteugelt het wat het moet beteugelen. Het enigste nadeel vind ik dat het hemdje onderaan nogal opkrult. Maar met stevig instoppen voorkom je dat grotendeels.

Luna

Luna

08-09-2010 om 08:53

Liever de hempjes

Hier ook een ervaringsdeskundige op het gebied van corrigerend ondergoed. Tsja, waarom moeilijke doen (afvallen) als het ook makkelijk kan (corrigerend ondergoed).

Ik heb zo'n broekje die vanaf boven mijn knieen tot net onder mijn borsten komt. Kleedt heel leuk af, ik ben zowaar super-gestroomlijnd, maar je moet niet opeens heel nodig moeten plassen. Want het duurt minstens 1,5 minuut voordat je dat ding hebt afgestroopt. En daarna dubbel zo lang om'm weer zo mooi naar boven te hijsen.

De hempjes van de Hema vind ik ideaal. Je moet er wel 'instappen', dus niet proberen hem over je hoofd heen aan te trekken, en al helemaal niet als je alleen thuis bent. Je komt hopeloos vast te zitten. Het omhoog krullen valt bij mij wel mee, maar dat kan per persoon verschillen. Maar ik heb nu zowaar weer een taille! Bovendien heb ik het gevoel dat ik er rechterop door ga lopen.

Succes met je keuze!

#~ TESS ~#

#~ TESS ~#

08-09-2010 om 09:27

Bij hans

bij hans textiel ook mooie (superstrakke) hempjes, vooral als ze net gewassen zijn, en idd. je moet hier ook instappen
ik vind ze vrij strak over de borsten zitten maar vaak trek ik hem op tot onder de borsten, en hij zakt dan ook niet af... je moet alleen niet onverwacht het ziekenhuis in moeten zou mijn oma zeggen, want het ziet er niet bepaald sexy uit zo..

Polly Shearman

Polly Shearman

08-09-2010 om 10:37

Action

voor 3 euro hele fijn broekjes met pijpjes!

Jitske de Graaff

Jitske de Graaff

08-09-2010 om 16:38

Ik ga eens langs de hema, heb geen hans of action in de buurt.

Wenli, slip en hemdje samen, werkt dat nog beter dan alleen 1 van de 2?

Ik had eigenlijk niet aan een hemdje gedacht, goed idee!

Groetjes,
Jitske

Inge M

Inge M

08-09-2010 om 19:49

Nadeel van alleen een broekje

Ik heb zulke broekjes ook. Het nadeel bij een broek is dat ik een extra rol (vet/vel) krijg boven de broekrand. En dat ziet er niet mooi uit.
Bij een rok vind ik alleen een broekje wel goed werken.
Hoe het bij jou is, hangt uiteraard af van jouw lijf.

Polly Shearman

Polly Shearman

08-09-2010 om 20:15

Tot mijn tieten!

jaa de action broekjes komen tot mijn tieten, dus geen rare rollen

Hemdje en slip samen

vond ik niet zo geslaagd. Die slip kun je nogal hoog optrekken en dat werd bij mij een "rolletje" (kan ook aan mijn postuur liggen, realiseer ik me nu, mijn hemdje krulde ook al, haha)
Het prettige van zo'n hemdje vind ik dat mijn nogal forse borsten ook wat meer "in shape" werden gedrukt.
En wat anderen ook al zeiden; het aan -en uittrekken vergt enige inspanning (had het gevoel dat ik heel wat calorieën verbrandde ondertussen), maar ik vond het dragen zelf best comfortabel.

Lynna

Lynna

09-09-2010 om 06:33

Zacht?

Ik had laatst ook een heel mooi broekje gekocht die tot onder mijn borsten kwam. Kleedde prachtig af onder mijn jurk.
Maar ik heb hem toch maar teruggebracht. Ik had die jurk aan naar een date en was bang dat als hij zijn arm om mijn middel zou slaan hij door die jurk heen zou voelen dat er toch wel apart materiaal onder zat. En dan ging ik er niet eens van uit dat die jurk misschien uit zou moeten (is ook niet gebeurd).

Is er ook ondergoed waarbij je niet voelt dat het extreem glad is?

Grotere maat

Wat ik altijd deed om rollen boven het broekje te voorkomen was een grotere maat nemen. Die vlakte de boel mooi af zonder dat er iets over heen puilde.

Ik ben ook gestopt met die broekjes toen vriend in zicht kwam om de reden die Lyanna noemt, het voelt zo hard. En was midner sexy idd. Vriend is intussen aan me gewend (ik durf dus wel weer zo'n broek) dus ik lees dit draadje met veel interesse.

Gisteren zag ik toevallig dat mijn hardloopbroekje ook een flinke corrigerende werking had: mooie taille! En het voelde niet hard door de joggingbroek heen. Je voelt wel dat er iets onder zit qua gladheid.

Tihama

Tihama

09-09-2010 om 11:58

Valsspelen

Vorige week met het mooie weer deed ik een strakke jurk aan. Om de lijnen wat mooier te make, deed ik er een corrigerend broekje onder aan.

Mijn man vroeg me wat voor rare a-sexy onderbroek dat was. Dus ik legde het hem uit.
Zijn reactie: "Geeeeee, dat is gewoon valsspelen. Denk je een lekkere strakke vrouw te zien en dan zit dit eronder". Hij wilde toen weten of meer vrouwen dit deden. Dus ik: "Ja, schat bergen, dus elke keer als jij denkt dat je een lekker stuk zit, dan moet je dit maar in gedachten houden"

Tihama

Starry Night

Starry Night

09-09-2010 om 12:01

"dan zit dít eronder"

WOEAAAAH! Wat een lieverd, zeg. Heb je hem geen mep verkocht?

Sancy

Sancy

09-09-2010 om 12:19

Tuurlijk niet

Waarom zou Tihama haar man meppen? Vanwege zij opmerking "dít eronder"? Iets zegt me dat hij het "dit" van Tihama prima vindt. Dat hij zich heeft laten bedotten en in de toekomst telkens Tihama's corrigerend broekje voor zich ziet bij elke ándere strakke vrouw is zó veel subtieler
Wat zijn mannen toch onnozele wezens. Je kunt ze bedotten waar ze bij staan

Tihama

Tihama

09-09-2010 om 13:56

Meppen?

Welnee, ik moest alleen maar lachen.
Hij vond dit broekje, met pijpjes, want anders schuren mijn blote benen zo, een grootmoedergeval. Hij vindt dat ik veeeeeel leukere dingen in de kast heb liggen

Ik vind het nog grappiger dat hij nu opeens al die andere vrouwen met een geheel andere blik beziet. Ik heb het hem wel eens verteld, hoor, maar blijkbaar werkt aanschouwelijk onderwijs veel beter. Ik heb die broekjes trouwens pas sinds ik jurken heb gevonden die me staan.

Tihama

Starry Night

Starry Night

09-09-2010 om 14:40

Eh...

Volgens mij stond er een duidelijk achter mijn posting (even gecheckt omdat ik n.a.v. jullie serieuze reacties oprecht even ging twijfelen).


Valsspelen

heerlijk toch!

De generatie van onze moeders en daarvoor deed dat nog veel intensiever. Die trokken een corset aan

amk

amk

09-09-2010 om 20:50

Corsetten

zijn anders wel weer helemaal hip. Maar dan nu iets minder degelijk uitgevoerd als vroeger.

Jitske de Graaff

Jitske de Graaff

11-09-2010 om 12:59

Heb een top gekocht...

met losse (spaghetti) bandjes, kunnen ook kruislings. Bij de Hema.

Heb nog geen zin gehad me er in te wurmen. Dat bewaar ik wel voor een werkdag, in het weekend mag het wel een beetje blubberen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.