Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Anna

Anna

22-08-2011 om 13:43

Damesondergoed met verdikt kruis

Op die tekst moet je dus niet google-en want dan krijg je hele rare hits
Ik zoek dus slips met een iets dikker kruisje. Ze bestaan, ik heb ze ooit gezien. Ik weet alleen niet meer waar. Echt incontinentie ondergoed hoef ik niet en altijd een inlegkruisje is ook niet gezond maar een iets dikker stukje in een gewone slip lijkt me heel handig.
Wie weet wat ik bedoel en vooral waar ik het kan vinden?


Fiorucci

Fiorucci

22-08-2011 om 14:31

Sloggi

Google maar eens op Sloggi double comfort!

Victoria secret

Victorie secret slips bij Hunkemoller hebben zo badstoffen kruisje.

Laatst gekocht in de aanbieding. Zag thuis pas waarom het een "secret" was....
Mooie slips met kan aan zijkanten voorkant.

succes.

Christien

sjalot

sjalot

22-08-2011 om 16:26

Hunkemöller huismerk

Hunkemöller heeft ook van het eigen merk onderbroeken met badstoffen kruis. Basic onderbroeken zonder kant enzo; wel in verschillende modellen verkrijgbaar (meer en minder hoog opgesneden enz) en in verschillende kleuren (wit, zwart, huidkleurig).

Beeren

Dubbel katoenen kruisje.

Ten cate

Heb ik ze van, maar van mij mag het "kruis" aan de voorkant wel 5 cm hoger ophouden. Snappen jullie wat ik bedoel, dus zijn er ook exemplaren met een wat hoger kruis aan de voorkant ?

Vic

Vic

22-08-2011 om 18:43

Dat wilde ik net zeggen

"Heb ik ze van, maar van mij mag het "kruis" aan de voorkant wel 5 cm hoger ophouden."
Het kruis zit bij veel onderbroeken gewoon op de verkeerde plek. Dan vraag ik me altijd af of die ontwerpers hebben zitten blunderen of dat ik nou zo vreemd gebouwd ben.

Rembrand

Rembrand

22-08-2011 om 19:15

Stom is dat hè!

Die lage kruizen erger ik mij ook al jaren aan.
Ze moeten dit door vrouwen laten ontwerpen.
M.

jippa

jippa

22-08-2011 om 19:36

Ontwerpers?

Beste Rembrand,
Weet je dat ze door mannen worden ontworpen? Of denk je dat omdat ze niet goed zitten bij jou?
Ik neem aan dat de verhoudingen nogal per persoon verschillen,

Tirza G.

Tirza G.

22-08-2011 om 19:56

Nou jippa

Als het onbetaald suf werk is, wordt het door vrouwen gedaan (koken, schoonmaken, zorgen, onderbroeken ontwerpen). Als het betááld wordt, wordt het door mannen gedaan (kok, schoonmakers, artsen, ontwerpers).
Vrouwelijke ontwerpers zijn zo schaars dat ze er niet eens een rubriek voor hebben in de Viva.

Tirza (ook met te laag kruis)

Daar zat ik al op te wachten

..die constatering dat die kruisen te ver naar achteren zitten. Is volgens mij a. waar, b. door mannen bedacht en c. onverbeterlijk.

Ik zou dus ook niets aan katoenen kruiz(s)en hebben.

Roosje Katoen

Roosje Katoen

22-08-2011 om 20:22

Hmm

Ik heb altijd van die naadloze onderbroeken van Sloggie, en het kruis zit precies op de goeie plek... dat kan dus twee dingen betekenen begrijp ik nu

merel

merel

22-08-2011 om 20:29

Helemaal niet

Vreemd, ik heb helemaal geen last van het kruis op de verkeerde plek, misschien trekken jullie de broekjes te hoog op van achteren ofzo? Of een maatje groter kopen misschien?

He wat een herkenning

fijn dat ik niet alleen zo vreemd "gebouwd" ben.
Merel, haha, hoe zie je dat voor je, te hoog optrekken ? Als ik zeg dat ik wel 5 cm extra wel, lijkt me niet dat dat verholpen is met een maatje extra. Nee hoor, verder passen ze prima, maar ja dat "comfort kruis" :o)

Single lady

Omdat je misschien weleens wat urine verliest als je moet hoesten, niezen of lachen? Daar begon Anna dit draadje mee.

Mooi?

Dat het kruisje zo laag zit komt volgens mij alleen omdat je anders aan de voorkant een naadje dwars over het slipje krijgt. Maar goed daar is toch ook wel wat op te verzinnen met een leuk randje kant of juist opvallende afwijkende kleur garen? Bij mij zit het kruisje van mijn slips eigenlijk ook 5 cm teveel naar achteren.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Triple

Ik zie ook wel vaak de afdruk van het achterrandje van het kruis van de slip (pfff wat een zin) door de broek heen.

Doekje

Misschien moet ik het "doekje" uit het maandverband versus tampons draadje van enkele weken geleden maar eens uitproberen. Als we op de vrouwelijke slip ontwerpers moeten wachten............

Ze bestonden ooit

broeken met badstoffen kruisje op de goedebplek.
Ontworpen door fysiotherapeute die veel onnodig inlegkruisjesgebruik zag.

Ik heb er nog een paar, nu echt tot op de draad versleten.

Ze werden gemaakt door Ten Cate, en ze heetten 'Comfort'.
Toen ik in verwachting was van Dirk lagen ze ineens in de uitverkoop, en toen heb ik goed ingeslagen, voor een jaar of twaalf naar bleek.

Grote fout van Ten Cate was dat ze ze na een paar jaar aanprijzen voor gewoon gebruik opeens in de markt gingen zetten voor bejaarden...ja dan koopt geen hond ze meer!

Om de twee jaar bel ik og eens met Ten Cate wanneer ze weer gemaakt gaan worden, maar ze beweren dat er geen markt voor is.
Balen, want het was wat mij betreft echt het enige ondergoed dat gewoon lekker zat!

Moontje

Moontje

23-08-2011 om 19:38

Raar lijf dan?

Nou breekt mijn klomp... hoe kan het nou dat hier een aantal dames net als ik met het kruis op de verkeerde plek zitten??? en anderen dat probleem helemaal niet hebben.. Ik zit met precies hetzelfde, het moet een paar cm. naar vóren, mijn kruis zit meer naar achteren dan het kruis van de meeste broekjes....
Ik heb een tijd de sloggi's gehad van dat soepele gladde stof met een goed stoffen kruisje, die hadden dat probleem niet, volgens mij heetten die sloggi soft. Deze lijn bestaat helaas niet meer.
Mijn ervaring is wel dat (vaak) hoe goedkoper het broekje, hoe groter de kans dat het kruis fout zit.

Single lady

welnee, dat helpt niet altijd hoor. veel vrouwen hebben iets van een verzakking, al is het licht.
als je ouder wordt heb je daar last van en verlies je wel eens wat urine, daar zijn die inlegkruisjes/dubbele kruisjes dus voor

Single lady

Bedankt voor je moraliserende reactie en ondertussen mogen de dames dus met een nat kruis rondlopen

Ter stal, hema, (zeeman)

Hoi,

Ik draag zelf eigenlijk alleen maar katoenen ondergoed, en daar is het kruis altijd 'dubbel'. Weet niet of je dat bedoelt (of toch het 'badstof' wat hier & daar genoemd wordt). Maar dat soort gewone onderbroeken kan je gewoon bij de Hema of de Ter Stal kopen. Zeeman heeft ze ook, maar die vindt ik minder prettig.
Overigens zit bij allemaal het kruis (voor mij) verkeerd. cm klinkt inderdaad wel als de juiste afwijking

Kraanvogel.

Anna3

Anna3

24-08-2011 om 20:53

Single lady

Volgens mij gaat dit draadje niet over de (on)wenselijkheid van het dragen van inlegkruisjes, maar over onderbroeken.
Ten tweede: het probleem van vocht verliezen heeft niet altijd met je bekkenbodem (of het doen van oefeningen) te maken. Ik heb rond mijn eisprong 'last' van vocht dat er soms echt in scheutjes uit komt. Volgens mij niks te maken met slappe spieren en zeker niet abnormaal of ongezond. (Sterker, het schijnt een functie te hebben bij het 'opklimmen' van sperma, ot.)
Ik kan in die periode dus ook wel een 'dubbel kruisje' gebruiken, of op z'n minst een kruis dat op de goede plek zit Interessant draadje dus.
(Lelijk inderdaad, die naad die zich aan de achterkant van je kont/broek aftekent, ook ik snap dus echt niet waarom het (dubbele) kruis niet meer naar voren zit.)

Ja hoor

Helemaal herkenbaar, ik heb zelfs wel eens gedacht dat het een gat in de markt zou zijn, een onderbroek leveren met een hoger kruis. Of eigenlijk verlengd, want achter wil ik ook niets missen...
En inderdaad, heeft niets met urineverlies te maken, maar gewoon met, zoals dat vroeger (en nu?) altijd werd genoemd: 'vloeien'. Dat kan je echt niet met oefeningen of zo tegenhouden, het is er bij mij altijd in meer of mindere mate. Dat is volgens mij ook absoluut iets normaals.

Groetjes,
Vonda

Vloeien inderdaad

En dat komt niet uit je blaas.

Ik heb het idee dat mannelijke onderbroekenontwerpers nog steeds denken dat vrouwen het kruis nodig hebben voor remsporen. Bij veel onderbroeken zit het naadje van het kruis op zo'n plek dat je door de irritatie ervan alleen nog maar meer gaat lekken.

Merel

Merel

25-08-2011 om 14:00

2 onderbroeken aan

Mijn dochter lost het op door gewoon twee onderbroeken tegelijk aan te doen, dan heb je eigenlijk ook een verdikt kruis toch ? Zelf gebruik ik nooit inlegkruisjes, als het nodig is doe ik halverwege de dag liever een schone onderbroek aan.

Anna

Anna

27-08-2011 om 00:10

Wauw

Wat een tips en reacties allemaal. Hartelijk bedankt Ik ga alle merken eens opschrijven en op jacht.

Anna

Anna

24-04-2014 om 16:17

Kwam dit tegen

en moest meteen aan dit draadje denken. Zelfs na al die jaren Maar serieus, dit lijkt me een goede oplossing. Jammer dat ze zo duur zijn en natuurlijk alleen met creditcard te bestellen http://www.shethinx.com/collections/

Mover

Mover

24-04-2014 om 19:39

Geweldige site Anna!

Ziet er prettig en prachtig uit. Ik overweeg toch wel een diepte investering!

Jasmijn

Jasmijn

25-04-2014 om 12:57

geweldig

Hebben jullie het filmpje gezien? Vind het inderdaad een geweldige uitvinding,echter nog wel iets te prijzig voor me. Mocht je trouwens niet met creditcard willen/kunnen betalen, het kan ook met Paypal en dat kan zonder creditcard. Misschien handig om te weten voor mensen die dit niet wisten.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.