Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Clowntje

Clowntje

06-05-2012 om 20:03

Dekmatras vouwwagen/caravan

Ik zoek een dekmatras dat we in de vouwwagen kunnen gebruiken op de bestaande kussens, ligt net wat lekkerder.
Wie weet een goed en niet te duur adres. Heb er 2 nodig, 80*200 cm ieder.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Markt

ik had op de markt een matrasje van dat speciale foam gekocht, is maar 4 cm dik, maar het ligt wel lekkerder. Memoryfoam ofzo?

sinas

sinas

06-05-2012 om 20:43

Vrijbuiter

of andere kampeerwinkel.

marie

marie

06-05-2012 om 21:17

Jysk

volgens mij verkoopt de Jysk ook wel van die dekmatrassen (geen idee van de kwaliteit).
Weet je zeker dat de maat 80 x 200 is? Ons bed in de caravan is bijvoorbeeld 135 x 195. Daar kun je dus geen standaard dekmatras vor kopen.

Sjansje

Sjansje

07-05-2012 om 00:01

Otto

Of Neckermann of Wehkamp, bij een van deze heb ik onze dekmatrassen voor de caravan gekocht.
Weet niet meer welke, sorry.
Wij hebben een Eriba, en buiten dat dat nogal rare maten zijn, heeft een Eriba ook van die ronde hoeken. Ik heb dus het dekmatras open geritst, en de inhoud op maat geknipt. Het stof wat aan de buitenkant overbleef gebruiken we om het matras in te stoppen, zo schuift het ook niet.
Het ligt een stuk lekkerder dan die kussens!

Jessica O

Jessica O

07-05-2012 om 07:30

Hier

een matras die eigenlijk heel goed ligt. Heb er alleen een dunne dekmatras van Ikea overheen liggen. Bed is 140X200.

Clowntje

Clowntje

07-05-2012 om 22:15

Oké

Op naar de markt dus, de Ikea, yisk en wehkamp/Otto etc.
Maat bed is echt 160x200 maar voor het opbergen is 80x200 beter...

Iemand nog andere suggesties?

Vera*

Vera*

08-05-2012 om 09:07

Eerst ikea

Wij hebben eerst een ikea dekmatras gebruikt op de matras in onze tenttrailer. Vorig jaar hebben we een matras op maat laten maken en sindsdien slapen we toch lekker.....vorige week nog ervaren.

Clowntje

Clowntje

08-05-2012 om 11:25

Vera*

Weet je nog wat de kosten waren bij het op maat laten maken en hoe groot is jouw matras?
Bij de Ikea ben ik (volgens mij) ook al snel 100 euro kwijt.
Ben even aan het zoeken of dat nu een normale prijs is (ik dacht nl dat dat veel goedkoper zou zijn...).

Iemand ervaring met een matras van schuimrubber wat je op de markt kan kopen?

Vera*

Vera*

08-05-2012 om 12:16

Clowntje

De matras is 129/147 bij 198 en kostte 350 euro. Ze kwamen thuis meten en vroegen ook door wat voor iets we zochten en er was omruilgarantie.

Clowntje

Clowntje

08-05-2012 om 14:02

Dank vera*

Voor de info.
Dat gaat hem niet worden, de vouwwagen zelf was 250 euro.... Is niet de bedoeling om het zo duur te maken.
Dan toch naar Ikea, leenbanken, yisk etc.
En de markt nog eens neuzen.

Guinevere

Guinevere

08-05-2012 om 16:33

Deze van ikea

Ik heb deze genomen van ikea: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30156269/
Het ligt in de caravan op de bankkussens en als we een tafel met bankjes maken van het bed rollen we het dekmatras op en leggen het neer op het bed van de kinderen of in de auto. Deze hebben we indertijd ook gekozen vanwege de lage prijs en de handzaamheid. In combinatie met de bankkussens slaapt het nu echt prima. Wat ook fijn is: die originele kussens waren vieze dingen geworden, elke ochtend vochtig. Dat is nu veel minder, hiermee ventileert het veel beter. Zeker omdat we er ook nog een waterdichte molton op hebben gespeld (aan de onderkant), en overdag kunnen we 'm makkelijk luchten. Na de vakantie kun je een kleine maat van deze dekmatrassen ook nog in de wasmachine gooien. Jij zou voor 35,- klaar zijn.

Groupon

Wij hebben er een paar weken geleden 1 gekocht via Groupon. OOk voor caravangebruik. 200x140 7 cm traagschuim voor 109 euro.

http://www.groupon.dimass.biz/nl/done-deals/menu/nasa-traagschuim-topdekmatras/article/nasa-traagschuim-topdekmatras-80-x-200-cm

Clowntje

Clowntje

09-05-2012 om 16:14

Lisa

Ja, dat is een mooie deal.
Maar helaas al voorbij.....

Ga morgen maar eens op pad.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.