Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Sinterklaas

Sinterklaas

24-10-2020 om 15:00

Diamond painting voor kinderen

Ik zit er aan te denken om voor pakjesavond voor mijn 10 jarige dochter een diamond painting setje te kopen. Wie heeft tips voor een compleet pakket dat geschikt is voor een 10 jarige? Dus niet te moeilijk en een leuk plaatje. Iets met hondjes of poesjes bijvoorbeeld?

Petra

Petra

24-10-2020 om 15:09

niet te groot

Mijn schoonmoeder vindt diamond painting geweldig om te doen, als ik bij haar ben doe ik wel eens een klein stukje. Het is best leuk om te doen trouwens.
Ik zou bij een kind van 10 jaar eerst maar kleine projectjes proberen. Een afbeelding van max 15x15 cm bijvoorbeeld, dan duurt het allemaal niet al te lang.
Schoonmoeder koopt het via aliexpress, dan is het allemaal nog een beetje betaalbaar.

Petra

Petra

24-10-2020 om 15:11

kleiner bij Action

Ik heb ze trouwens op kleiner formaat ook wel eens gezien bij de Action, 7x7 cm geloof ik, maar ik heb daar al een tijd niet naar gekeken, dus weer niet of ze het daar nog hebben.

Sinterklaas

Sinterklaas

24-10-2020 om 16:36

Samen maken

Het formaat mag wel wat groter, zodat we het samen kunnen doen.

specht

specht

25-10-2020 om 13:19

Boekenvoordeel

Ook pakketten voor kinderen bij boekenvoordeel gezien ,weet de prijs niet meer, maar niet zo duur.

juf Ank

juf Ank

25-10-2020 om 16:15

tip:

voor kinderen zijn de ronde steentjes iets handiger omdat het er bij de vierkante steentjes iets nauwer op aan komt dat ze heel goed recht zitten.

Ik doe het zelf niet maar werk met mensen met een beperking die ook het liefst de ronde steentjes hebben.

juf Ank

juf Ank

25-10-2020 om 16:26

net even gekeken:

maar zag toevallg dat er ook leuke pakketjes met kerstkaarten te krijgen zijn!

https://diamondpaintingwereld.nl/products/copy-of-kaarten-feestdagen-4-stuks

-knip-

AtonGerion schreef op 30-01-2023 om 14:00:

cool idee

Denk dat ze inmiddels wel geslaagd zijn👍

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.