Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Asa Torell

Asa Torell

22-10-2008 om 21:09

Digitaal fotolijstje

Heeft iemand een digitaal fotolijstje? Ik denk er over een te kopen, maar ken er nog niemand mee. Dus ik heb geen idee wat bijvoorbeeld een goed merk is en waar je bij aanschaf zoal op kunt letten (behalve resolutie dan, zo ver was ik nog net).

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Heb er een

Ik heb een digitale fotolijst voor mijn verjaardag gehad. Het is er een van Kodak en ik ben er erg tevreden mee. Ik zag ook wel eens merkloze in de winkel een demonstratie draaien, maar daarvan vond ik de beeldkwaliteit veel minder. Waar zou ik op letten? Behalve op de beeldkwaliteit op het formaat - mijn lijste is 13 x 18 en dat heb je denk ik minstens wel nodig om de foto's van een afstandje te kunnen zien. Verder kun je op mijn lijstje ook filmpjes afspelen, dat vind ik erg leuk. Dus wellicht een derde punt om op te letten, ik weet namelijk niet of je op alle lijstjes filmpjes kunt afspelen.Veel plezier ermee!
m.e.a.

amk

amk

22-10-2008 om 22:41

Energie verbruik

gaat het op batterijen of moet je continu een stekker met transformator in het stopcontact hebben?

groet,
Angela

Jose van Polanen

Jose van Polanen

23-10-2008 om 09:53

Hier

heb ik er ook een op tafel staan. Erg leuk, je ziet steeds foto's langskomen die anders in een album in de kast zouden verblijven. Ook vaak aanleiding voor 'weet je nog' gesprekken aan tafel, de foto's zijn b.v. van gezinsvakanties. De mijne heeft goede beeldkwaliteit, want als die tegenvalt is er niks aan. Ik zou ooit overwegen er nog 1 te nemen met een nog groter formaat maar die prijzen zijn nog niet mals. Inderdaad hebben wij hem altijd in het stopcontact zitten.
groet,

Guinevere

Guinevere

23-10-2008 om 12:01

Hoeveelheid foto's

Ik heb er een waar in het interne geheugen maar 3 foto's passen. Dus er moet een extern fotokaartje in gestoken worden. Minder praktisch dus, maar wel overkomelijk. Overigens is het ding niet voor ons, maar voor (over)oma van 96 bedoeld.

Asa Torell

Asa Torell

24-10-2008 om 20:37

Bedankt!

Nuttige tips! Ik zal inderdaad letten op de mogelijkheid van filmpjes, en op batterijen. Want het liefst zou ik hem af en toe mee willen kunnen nemen, bijvoorbeeld om aan vrienden foto's te laten zien.

☼Désirée☼

☼Désirée☼

25-10-2008 om 18:30

Wij hebben.......

de Philips 7FF2FPA , geweldig ding, programmeerbaar, groot geheugen, mooi beeld en voor 100 euro via internet (kieskeurig) besteld......geheugenkaartje van 2 GB erbij gehaalt en er passen duizenden foto's op!!!succes!!!
Ook de oma's hebben er inmiddels een gekregen )

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.