Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Niet droog

Niet droog

04-11-2008 om 18:46

Droger na 9 dagen kapot!

Vorige week zaterdag hebben wij een nieuwe droger gekocht, en nu doet ie helemaal niets meer! Ik ben vanmiddag terug geweest naar de winkel gebeld met het hoofdkantoor, gebeld met AEG maar nee hoor niemand die het direct gaat oplossen. Gebeld met consurecht en morgen maar weer verder. Zo dat moest ik even kwijt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Grutjes zeg

ach dat meen je niet ! Dit zijn van die dingen die alleen maar energie vreten, oh die niet helpende mensen die net rijk zijn geworden van jouw geld, het liefst mep ik op dat moment iedereen die niet direct meewerkt opzij.

Sterkte, hopelijk is het morgen geregeld en heb je snel een nieuwe wel werkend apparaat in huis.

Een nieuwe!

ik zou niet akkoord gaan met een reparatie, na zo´n korte tijd, dan heb je vast een maandagmorgenmodel, dus ik zou een nieuwe willen! (of anders geld terug)

Als ze moeilijk doen, dan zou ik in de (liefst volle) winkel iets te luidruchtig mijn verhaal doen, dat wil ook nogal eens helpen.

Natuurlijk eerst in alle redelijkheid onderhandelen!

Maar balen is het zeker!

Petra- = niet Droog

Petra- = niet Droog

04-11-2008 om 20:13

En héél boos

en ik heb aan het einde vd dag de zaak gebeld en gezegd dat de bedrijfsleider mij morgenochtend kan bellen zo niet dan ga ik in de middag de discussie aan in de winkel! Ik wil een nieuwe die hun naar boven gaan brengen en de oude weer meenemen!

De opmerking die ik kreeg was dat ik best de was buiten kan drogen voor een paar dagen, alsof het dan droog wordt! AAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGHHHHHHHH

Roos

Roos

04-11-2008 om 22:54

De was buiten drogen?!

Je kan de was ook buiten drogen?! Wat een opmerking is dat zeg! Heb je ze er fijntjes op gewezen dat dit een prachtige slogan is voor hun volgende reclame campagne?
Hoop dat je er morgenochtend telefonisch uitkomt, maar anders op naar de winkel, werkt sowieso vaak een stuk beter.
Roos

Suzanne

Suzanne

05-11-2008 om 09:57

Nekharen overeind..

Bah, van zoiets gaan mijn nekharen overeind staan. Die winkel heeft hem je verkocht, met garantie, lijkt me dat die dat ook z.s.m. op moet lossen. Net als Mien zegt, omruilen en een nieuwe. Het moet niet gekker worden! Weet je wat helpt als ze tegenspartelen? 'Dreigen' met Tros Radar of Kassa of zo in te seinen, ze aan te melden voor de 'koude douche'. Aan negatieve publiciteit hebben ze een bloedhekel, als ze niet beter voor de dag komen, zou ik ze er fijntjes op wijzen dat jij dan een dergelijke stap gaat ondernemen.. Hoop dat het zover niet hoeft te komen, iedere dag bellen hoor, dit is service van lik-m'n-vestje!

Petra-

Petra-

05-11-2008 om 11:15

Stotterende bedrijfsleider

heb net telefonisch contact gehad, heel verhaal en de man begon helemaal te stotteren. Hij stamelde dat eerst iemand van AEG moet komen constateren dat er iets mis is! Dat ding doet niets meer! Heb hem ook gezegd dat hijzelf wel even mag komen kijken. De droger doet niets en dat heeft niets te maken met verkeerd aansluiten of wat dan ook, ik beroep me op de clausule ontbinding koop!

Heb hem beloofd dat als hij het vandaag niet oplost, lees omruilen, dan kom ik de droger morgen persoonlijk terug brengen.

ZUCHT!!!!!!

Oh wat irritant

ik vind dat ze gewoon NU meteen iemand moeten sturen en die meteen moet vertellen hoe het zit. En dan meteen daarna regelen dat deze opgehaald moet worden en dezelfde dag een nieuwe aangesloten en wel.

oh vreselijke dingen zijn dit, succes en sterkte !

Petra-

Petra-

05-11-2008 om 18:04

Na een dag

bellen, onderhandelen, spelletje spelen onderscheppen hebben we een deal.

Het verhaal was dat dit type droger niet meer leverbaar is, het andere type is € 100,= duurder. De deal is nu dat we € 70,= bijbetalen en de droger wordt vrijdag omgewisseld. Heb gezegd dat ík dus niet heen en weer ga rijden, ze komen hem maar brengen. PFFFFFF wat een gevecht om een droger!

Morgen nog even AEG bellen dat ze niet meer hoeven te komen !

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.