Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Dropje

Dropje

05-10-2020 om 15:58

Droppot coronaproof relatiegeschenk

De pot met drop wordt naar onze relaties gestuurd en door iedereen zeer gewaardeerd, blijkt uit de foto’s en bedankjes die naar ons geappt worden.
Maar hoe zullen we het dit jaar doen?
Nu wil je niet dat iedereen met mogelijke Corona aerosolen op zijn handen in de pot zit te graaien.
Ik zat te denken aan verpakte snoepjes of uitdeelzakjes drop.
Vinden jullie dat met Corona te doen?

Het ligt eraan hoeveel je er moet maken en voor wie

Is het voor een bedrijf of afdeling?: een slinger met kleine zakjes eraan? Zodat iedereen zijn eigen zakje heeft?
Is het per persoon: Een gepersonaliseerde kleinere pot met gewone drop. Bv met een naamkaartje eraan.

Of zo"n fles waar je ook wel eens pindas in ziet? Dat er geschud moet worden. Dan zitten er nog wel meerdere aan 1 fles, dat wel.

Lou

Lou

05-10-2020 om 16:26

Uitdeelzakjes

Ik zou geen voorverpakte snoepjes doen, dan zitten ze nog steeds met hun coronatengels aan elkaar snoeppapiertjes.

Kleine persoonszakjes met drop vind ik een leuk alternatief. Je laat zien dat je de droppot niet vergeten bent en je laat tegelijk zien dat je hebt nagedacht over een coronaproof alternatief. Ik zou het leuk vinden als relatie.

guera

guera

05-10-2020 om 16:33

werken zij niet thuis

Ik ga ervanuit dat de mensen aan wie je die pot stuurt dan dus niet thuiswerken?
Want waar stuur je het anders heen?
Ik denk dan ook dat uitdeelzakjes leuk zijn.
Wat hier goed ontvangen werd zijn de boxen tony maar dat is chocolade. Als je het bij drop wilt houden zijn de zakjes leuk.
En als de mensen thuiswerken dan moet ik nog even nadenken

Angela67

Angela67

05-10-2020 om 16:35

Afval

Ik vind dat dit zoveel afval genereert, dat soort verpakkingen. Kun je het niet bij een welgemeende wens houden, een set mondkapjes met jullie logo erbij?
En hoeveel mensen zijn er überhaupt bij jullie relaties aanwezig, want als 90% thuiswerkt zien ze het pas over een tijd
Gr Angela

Bo

Bo

05-10-2020 om 16:45

weckpot?

Een kleine weckpot vullen met drop, heeft iedereen zijn eigen corona proof pot en de weckpot kan je daarna weer hergebruiken.

Een uitdeelzakje vind ik een kindertraktatie, sorry.

Pirata

Pirata

05-10-2020 om 16:50

chocola

Een stapel Tony chocoladerepen. Als er niet of nauwelijks op kantoor gewerkt wordt, dan kan degene die de post afhandelt dit gemakkelijk in enveloppen doen en opsturen aan de betreffende collega's.

Jesse_1

Jesse_1

06-10-2020 om 00:04

De Tony repen trouwens

Je kunt een eigen tekst op de wikkels van Tony chocoloneley laten drukken. Maar dat is ook niet coronaproof, want je wilt waarschijnlijk dat het cadeau gedeeld wordt.

Er zijn ook boxen met tiny tony's, maar dan krijg dezelfde obstakels als hier al door anderen genoemd (papiertjes worden door meerderen aangeraakt, en zitten de mensen wel op het werk ipv thuis).

Wendelmoed

Wendelmoed

13-10-2020 om 10:32

Snoepautomaat?

Het klinkt alsof het niet om een kleine pot gaat maar om iets dat ze neerzetten op kantoor voor iedereen.
Misschien is dan zo'n simpele snoepautomaat een idee, dat je aan een knop draait en er valt iets uit. Die heb je in verschillende groottes.

Dropje

Dropje

13-10-2020 om 11:45

Klopt

Het klopt Wendelmoed dat het om grote potten gaat waarvoor (als ze al een pot hebben gehad) een ‘navulpakket’ krijgen van ongeveer 2,5 kilo.
Nu moet dat dus anders maar het zou wel leuk zijn om in de zelfde sfeer te blijven.

Dropje

Dropje

13-10-2020 om 13:35

Lilian

Je brengt mij op een idee, disposable tweezers!
Als ik nu bestel op AliExpress dan zijn ze er nog op tijd.

Ja das leuk!

Mooi!

Flavia

Flavia

14-10-2020 om 10:40

disposable?

waarom disposable?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.