Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Pink Lady

Pink Lady

12-10-2008 om 23:58

Dubarry boots

Heeft iemand een tip voor me hoe ik ietsje voordeliger aan Dubarry boots type Galway kan komen? Is er misschien ergens een aanbieding, of een zaak die er mee ophoudt? Ik vind ze zalig maar na 3 jaar intensief gebruik moet ik mijn paar echt gaan vervangen...

Pink Lady

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Mieke

Het schijnt de ultieme "outdoor" laars te zijn. Vriendinnen van mij hebben ze ook. Ik vind ze persoonlijk niet zo mooi maar vriendinnen zeggen ook dat ze heerlijk zitten. De ene vriendin trekt ze aan voor lange wandelingen met de hond (haar man heeft ze ook . Maar Pink Lady, ik heb helaas geen tips voor je. Ik heb gisteren wel een site doorgekregen die Uggs met enorme kortingen verkoopt (en dat daar de meningen sterk over uiteenlopen is ook wel bekend....). En die vind ik weer leuk!

reina

reina

13-10-2008 om 09:01

Dubarry

Zo heten ze Toevallig had een collega van mij ze pas gekocht en aan naar haar werk en een ander wil ze ook kopen, maar we waren de naam een kwijt, 'k wist alleen nog dat ze het een d begon Over of ze mooi zijn kun je van mening verschillen ( persoonlijk vind ik ze véél mooier dan uggs), maar ze zijn vooral voor buitenmensen ideaal, je kunt er mee door de modder baggeren en daarna even een doek erover en ze zijn weer okee, andere schoenen en laarzen worden er meestal niet mooier van. En je schijnt er erg goed op te lopen. Degenen die ik ken die ze hebben zijn allemaal 'buitenmensen' ( wonen op een boerderij of wandelen uren met hun honden door de modder etc )

Tinus_p

Tinus_p

13-10-2008 om 11:07

Heu

Pink Lady:
"Heeft iemand een tip voor me hoe ik ietsje voordeliger aan Dubarry boots type Galway kan komen? Is er misschien ergens een aanbieding, of een zaak die er mee ophoudt?"
Je weet hoe duur autorijden is? (Maw een eind rijden om ergens 'voordelig' kleren of laarzen te kopen kan niet altijd uit).

Pink Lady

Pink Lady

13-10-2008 om 12:46

Als ik ermee zou kunnen slapen...

dan zou ik dat doen!

Inderdaad, you love them or you hate them!
Ze zijn zo fijn omdat:
- ze waterdicht zijn
- en toch ademend
- een fijn voetbed hebben
- zeer isolerend en dus NOOIT meer koude voeten
- redelijk brede schacht (en met mijn dikke kuiten moet dat)
- je ze onder een rokje en onder een broek kunt dragen
- je er 3 jaar mee doet, waarvan 8 maanden bijna dagelijks aan per jaar
- je er uren op kunt lopen
- even schoonmaken onder de kraan, poetsen en klaar

Need I say more?

Helaas geen goedkope adressen. Maar Tinus, ik zou er ook niet naar toe gaan rijden, maar online of per telefoon bestellen. Trouwens, als ik bekijk hoe duur autorijden is dan kunnen die laarzen er best vanaf. ik heb nl. mijn auto ingeleverd en doe dus alles op de fiets, lopend of met het openbaar vervoer.
Ik woon niet op een boerderij, maar heb wel een hond waar ik mee wandel.

Jammer dat er niemand een goedkope tip heeft.

Pink lady

Janeway

Janeway

13-10-2008 om 14:03

Ebay

Misschien op ebay, en dan uit de usa laten komen.. Maar ja als je pech hebt zit de douane er ook nog tussen. Zelf nog nooit gehad maar Mandarijn wel.
Net even op ebay gekeken en er staan wel een paar van die laarzen op.
groetjes Janeway

mar

mar

13-10-2008 om 16:01

Seasons

Op de site van seasons (prikbord) staan ze wel eens te koop. Door mensen die ze te klein hebben gekocht of tochc niet zo lekker vinden lopen.

Ik heb zelf een andere versie, iets lager, want anders tikte de rand irritant tegen mijn kuiten. ik vind ze zelf vrij stijf en heb ze vast niet vaak genoeg aan om ze soepeler te krijgen. Mijn bergschoenen lopen lekkerder.
Voor de rest ben ik het met je eens

Ja precies

en dan tjakka $60 ofzo erbij. BLUH !!! Ik koop dus sindsdien geen pakketjes meer uit Amerika, alles plat via de brievenbus maar geen pakketten meer, ik sta nu bekend bij de douane als importeur die de belasting wil ontduiken

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.