Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Asterix

Asterix

04-11-2008 om 09:50

Een fijn strijkijzer

bestaat dat? Nadat ik een wollenrokje te heet heb gestreken, is de zool van mijn strijkijzer helemaal zwart geworden. Met een speciaal spulletje om een strijkzool schoon te maken, vloog het zwart eraf. Helaas ook de gladde laag dus nu kleeft alles aan m;n strijkijzer vast. Dus ga ik een nieuwe kopen. Nu had ik er eentje van Tefal, was op zich wel fijn, niet te zwaar. Maar als ik de temp lager zette dan 3 stippen, lekte hij/zij gigantisch!
Ik wil dus graag een niet lekkende, niet te zware, goed stomende strijkijzer!!
Wie heeft zo'n geval? en welk merk is dat dan?
Bedankt, Groetjes Asterix

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Merla

Merla

04-11-2008 om 10:26

Terug naar de winkel!

Hopelijk heb je de bon nog van het lekkende Tefal strijkijzer, want dan moet je accuut terug naar de winkel.
Ik heb ook een Tefal en die van mij doet het dus niet. Het Tefal strijkijzer wat ik hiervoor had en die ik daarvoor had deden het ook niet. (Ja ik heb in anderhalf jaar tijd nu mijn 3e Tefal strijkijzer. Niet omdat Tefal niet goed is, maar omdat er twee ongelukjes mee zijn gebeurd waardoor ze beiden onherstelbaar beschadigd waren.).
Dus, Tefal hoort niet te lekken, ook niet bij lagere temperatuur.
Als je mij vraagt naar een goed stomend, niet te zwaar en niet lekkend strijkijzer dan zeg ik: TEFAL!

Philips

Vorig jaar een Tefal gekocht (na jaren een Philips te hebben gehad), inderdaad fijn licht, maar wat een rot ding zeg. Inderdaad lekken, stoom die steeds stopte om de zoveel minuten. Na 2 weken warmde hij helemaal niet meer op. Wat een rot ding. Terug gestuurd en het heeft maanden geduurd eer ik een nieuwe kreeg.

Toen weer een Philips gekocht, wel ietsje zwaarder dan die Tefal, maar een super fijn strijkijzer.

Voor mij in ieder geval nooit een Tefal meer.

Strijk ze, Pinkelot

Snif snotter snuit

Ik vrees dat ik ook weer op pad moet voor een nieuw strijkijzer. Ik heb vanochtend het eerste overhemd klaar, begin aan de tweede en denk....goh wat blijft dat toch kreuken. Hmmm, lampje brandt ook niet meer, hellup hij koelt af! Nog wat andere stopcontacten geprobeerd, niks noppes nada. Ik hoop dat echtgenoot er vanavond nog leven in krijgt door er wat technisch in te kijken, solderen whatever, maar anders moet ik ook een nieuwe. De mijne voldeed overigens prima! Precies wat jij zoekt Asterix. Ik heb een: philips azur precise 4310

judiths mama

judiths mama

04-11-2008 om 11:06

Hier prima tefal

Maar ik strijk bijna nooit, dat scheelt misschien!

Mamvantwee

Mamvantwee

04-11-2008 om 13:34

Geen tefal meer hier

Ik heb ook een Tefal strijkijzer gehad en dat ding lekte ook. Hij werd na een jaar of twee ook niet meer zo heel heet en bij lagere standen inderdaad, drupte het water er uit.

Nu hebben we al een jaar met groot plezier (ahum - het blijft strijken...) een Philips. Voldoet prima.

Is dit wat (alleen vandaag geldig!)

http://www.ibood.com/site/nl/ibood.php?affiliate=iboodmail

Ik ken deze niet, maar ben zeer verknocht aan mijn Aldi (quigg meen ik) stoomstrijker, die is 2 keer per jaar in de aanbieding, maar bovengenoemde lijkt me ook niet gek (ik zou wel even www.vergelijk.nl of andere sites raadplegen of er gebruikers ervaringen zijn)

Merla

Merla

05-11-2008 om 21:53

He wat goed!

Tja, Tefal he?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.