Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
31-03-2012 om 22:08
Mijn jongste dochter mocht vandaag haar nieuwe bril ophalen bij de opticien. Helaas geeft Pearle geen korting meer, dus we kregen twee brillen voor de prijs van 1. Toen dochter de brillen zag, een roze en een paarse, riep ze gelijk dat ze geen paarse had uitgekozen maar een blauwe. Ze vond de paarse ook niet mooi en wilde hem niet. Ik kan me eigenlijk niet herinneren wat voor tweede bril ze had gekozen (want ik was druk aan het balen over dat ik geen korting kreeg), en haar vader weet het ook niet meer. De opticien pakte het serieus op en gaat nu bij de fabrikant navragen of de bril er ook in blauw is.
Wat moet je daar nu mee? Normaal gesproken worden gereserveerde monturen direct apart gelegd dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat er iets verwisseld is.
31-03-2012 om 23:50
Dat kan
Ik had vorig jaar een zonnebril op sterkte bij Hans A. Na een week of 2 kon ik hem halen.. Ik blij het was mooi weer ed. Nou dat was de bril niet die ik besteld had. De dame snapte het ook niet.. Na wat gedoe en een week of wat verder had ik eindelijk de bril die ik besteld had.. Het was daar blijkbaar fout gegaan met het opschrijven van de nummers..