Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Telebel.

Telebel.

29-10-2008 om 11:29

Eerst opmaken wat er is, boodschappen gedaan en geschrokken

Hallo Allemaal,

Ik heb vanmorgen mijn boodschappen gedaan, en tijdens het opruimen hiervan ben ik best wel geschrokken.
Ik haal meestal zonder lijstje boodschappen, zo'n 3 keer per week. Nu had ik een aantal dingen die ik wel had gekocht maar eigenlijk nog in de kast stonden, en sommige dingen die nodig waren vergeten.
Nu is het dus afgelopen..... ik ga vanaf nu eerst een lijstje maken van wat er moet komen, en eerst opmaken wat er nog is.
Ik heb dus nog vanalles in de kast staan maar sommige produkten zijn dus al aangebroken bv macaroni rijst en andere langhoudbare spullen. En ook in de vriezer was het een zooitje, veel vis,ijs,en pizza maar weinig vlees. Ik wil het nu dus anders gaan doen, en beter nadenken wat er gekocht word.
Nu is mijn vraag: wie weet er nog een leuke site met recepten waar je bijvoorbeeld een hoofdprodukt invult(of een bijprodukt) net wat ik heb en dan een recept vanzelf volgt. (Snappen jullie het nog)
voor verdere tips houd ik mij ook warm aanbevolen.
Het hoeft echt geen low budget te zijn, maar mag natuurlijk wel.

Alvast bedankt voor jullie tips.

Telebel.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
tonny

tonny

29-10-2008 om 12:40

'bewustwording is het begin van verandering'

dus het gaat je lukken!

Ik zou gewoon een lijstje maken met wat je de komende 14 dagen gaat eten en daarbij alles wat half-op is, gebruiken.

Even plaatsnemen aan de keukentafel dus.

Succes!

tonny

angel3

angel3

29-10-2008 om 13:16

Jep

hier ook af en toe dit probleem. Eens in de zoveel tijd eten we de kasten en de vriezer leeg. Lekkere 'goedkope' dagen zijn dat

Op ah.nl staan veel recepten. Kan ook invullen of het biologisch moet zijn of kindvriendelijk of snel en basis ingredient kan je volgens mij ook aangeven.
Suk6

Smulweb

Op www.smulweb.nl kan je ook recepten zoeken waarbij je een stuk of vier ingrediënten kan opgeven.

Groet, Triple

Meyke

Meyke

29-10-2008 om 13:52

Webchef

Ik gebruik webchef.nl voor dat soort dingen.

Telebel.

Telebel.

30-10-2008 om 09:14

Dank jullie wel

Zowel smulweb, als webchef staan tussen de favorieten.
Ik heb al een paar lekkere dingen gevonden.

Telebel.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.