Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

brun

brun

21-01-2011 om 18:35

Eerste grijze haren...kleurtje geven

Ik heb nog nooit een kleurtje in m'n haren laten zetten, maar nu zijn de eerste grijze haren daar, ik zou nu een kleurshampoo of iets dergelijks willen gebruiken om deze terug wat natuurlijke kleur te geven, maar ik ben daar dus nog een totale leek in
hoe doe je dat, zo'n kleurshampoo, dekt dat de grijze haren ? hoe lang ? kan je dat alleen bij jezelf doen of zou man erbij moeten helpen ? waar moet je opletten bij de kleurkeuze ? zijn er nog andere dingen waar ik best op let bij aankoop en behandeling?
brrrbrrr niet dat ik met een paars hoofd ga rondlopen...


Naar de kapper!

Die heeft er echt verstand van welke kleur het best lijkt op je originele kleur. Veel beter resultaat dan dat je op goed geluk iets bij de drogist haalt.

grijsje

grijsje

21-01-2011 om 21:51

Verf

Ik verf mijn haar al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren, en merkte eigenlijk aan mijn schaamhaar dat ik grijs werd. Maareh ik gebruik gewoon verf en doe het nagenog altijd
Muizemeis

Wisse L. Nik

Wisse L. Nik

21-01-2011 om 22:34

Plantaardig haarkleuren

Ik gebruik al heel lang plantaardige kleurpoedermengsels of henna om mijn haar een mooiere kleur te geven en nu tegen de grijze haren. Het voordeel is dat het niet slecht is voor je haar en hoofdheid, zelfs de kwaliteit van het haar verbetert (glans, steviger, en het helpt bij mij ook tegen roos), in tegenstelling tot gewone haarverf die juist slecht is. Ook geeft het een mooi natuurlijk resultaat, een variatie op je eigen kleur met mooie nuances. Nou heb ik van mezelf tamelijk donker haar dus er kan niet veel mis gaan, maar als je licht haar hebt zou ik wel eerst een strengetje testen om te kijken of het resultaat je bevalt.
Over dit merk ben ik erg tevreden, maar er zijn ook andere goede merken:
http://www.logona.com/PHF/PHF_D/index.html
En als je het door een kapper wilt laten doen kun je hier naar toe: