Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Alison

Alison

06-08-2018 om 11:44

Elektrisch voetbad

Mijn vorige voetbad was na de verhuizing spoorloos maar ik mis het nu toch wel.
Wie heeft er eentje en wil zijn/haar ervaringen delen?
Wat ik belangrijk vind is de vibratie functie. Die belletjes hoeven voor mij niet. Dat kietelt alleen maar. Maar die vibratie voelde fijn. En hij moet liefst het water zelf kunnen verwarmen en anders op z'n minst goed warm houden. Bij de voorganger koelde het water, ondanks de verwarming, best snel af.
En misschien handig om te vermelden, ik wil er magnesium in doen en dan mogen er geen metalen delen in de bak zitten want dat zou gaan roesten.
Iemand tips?

Kringloop

Ik ga weleens bij de kringloop en die voetbaden liggen er per dozijnen. Lijkt mij dat je daar kan kijken en het goed schoon kan maken met chloor door heet water. Sini

40er

40er

06-08-2018 om 16:29

Carmen

Hier 1 van Carmen, al wel 20 jaar oud. Gaat ook magnesium in, houdt warm en vibreert. Gaat allemaal prima.

Phryne Fisher

Phryne Fisher

06-08-2018 om 17:22

Doel?

Wat is er zo goed aan zo’n voetbad? Ik ken die alleen uit de folder van Duitse webshops met aparte artikelen

40er

40er

06-08-2018 om 18:11

Phryne

Nou, met dit hete weer je voeten in koud water is heerlijk. Maar daar ben je niet perse zo'n bak voor nodig.
Mijn man moet voor zijn werk geregeld flinke afstanden lopen, in een oneven terrein. Die bak kun je dus op trillen zetten, wat direct een massage geeft. Hij vindt dit op die dagen wel heel prettig.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.