Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

En nog meer grotere en kleinere corona-dilemma’s .....de hulp. De kapper....


de kapper

'En om die haren nou al die tijd maar te laten groeien.'Wat wil je dan doen als je niet naar de kapper kunt?
Het jaar was geen pleidooi om te herhalen wat daar gebeurde in het kader van 500 jaar Columbus en de gevolgen daarvan voor de mensen die in de america's woonden.
Nu zou het zijn: tot de kappers weer kappen mogen.

Tsjor

Chrono

Chrono

08-04-2020 om 09:28

Haren

Nou, ik heb het er op gewaagd hier. Keukenschaar, simpele tondeuse zonder opzetstuk en een kam.
Ik moest wel, oudste was zelf al begonnen. Overal happen uit zijn kapsel, ik had nog gewaarschuwd.
Het resultaat valt me mee. Natuurlijk niet van heel dichtbij kijken. 💇🏼‍♂️
Maar de rare happen zijn minder zichtbaar, de nekken weer vrij en er hangt geen haar meer over de oren/ogen.
Ik was wel lang bezig, heel voorzichtig gewerkt.

Paasei

Paasei

09-04-2020 om 09:30

Tuincentrum

Gewoon even vragen of het jullie ook opvalt. Ik wilde met dit mooie weer en zoveel tijd thuis iets leuks voor in de tuin. Het is vroeg, ik weet het, maar je moet ergens beginnen. Het lokale tuincentrum is groot genoeg en open, dus daar heb ik mij heen gewaagd. Voor de paasdrukte uit.

Nu zou het daar, zo vlak voor pasen, toch vol moeten staan met eenjarigen, bakken met bolletjes, etc. Maar het aanbod was echt bedroevend! Weinig keuze en veel leeg. De dagen daarna viel het me op dat de plekken die hier lokaal vaak aanbod in groen hebben (bouwmarkt, supermarkt) ook niet veel te bieden hebben.. zelfs niet nadat de folder met de 'plantjesmarkt' (Praxis) in de bus viel.

Ligt dit aan mij of is dit lokaal? Is het gewoon zo (te) vroeg in het jaar? Of is alles direct verkocht? Worden er plantjes gehamsterd ipv toiletpapier?

Lou

Lou

09-04-2020 om 09:36

Gamma ook niet

Toevallig, ik ging gisteren naar de Gamma voor iets anders, maar wilde meteen wat plantjes meenemen. Niets! De Aldi had dan gek genoeg wel al geraniums en fuchsia's en vlijtige liesjes.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.