Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ans76

Ans76

29-11-2010 om 21:08

En wat brengt sint voor moeders mee?

Merk bij mezelf dat ik vooral bezig ben geweest met kadootjes voor de kinderen en nu manlief vraagt wat mijn eigen verlanglijstje is moet ik even diep nadenken. Als ik iets anders wil dan boek/CD in ieder geval, beide heerlijk om te krijgen hoor! Dusse, lekkere handcreme, tijdschrijft... Wat staat er eigenlijk op jullie lijstje?
Ans


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bij mij...

boeken, puzzels, pepermolen, pandora kralen, een fietsshirt en vandaag bedacht ik dat beenwarmers (voor tijdens het fietsen door de sneeuw) ook welkom zijn.

Tijgeroog

Tijgeroog

29-11-2010 om 21:40

krijg (lees: heb gekocht) een nieuwe theepot en een nieuwe naaidoos. Met allebei ben ik nu al erg blij.

En ik

geef mijn dochter een theaterkaartje voor de musical Mary poppins en ik ga natuurlijk ook mee.
krulleke

Ik wil graag een

opbergsysteem voor groente, aardappels, uien en knoflook. Een riem (niet zo'n doodgewone, mag best een beetje hip). Radio/Cd speler. Of ik het ga krijgen is nog niet zeker.

m ik

m ik

29-11-2010 om 21:59

Zelf gekocht

want denk dat ik anders geen enkel cadeautje zou krijgen dit weekend. Toch vind ik het wel jammer dat ik het zelf moet kopen, maar ja ...
Wat ik heb gekocht is : cakeblik, lekker geurtje, pyjama, electrische tandenborstel, de nieuwe agenda (die je kreeg bij 3 velletjes kerstzegels)en natuurlijk een chocoladeletter

Hanne.

Hanne.

29-11-2010 om 22:03

Niets

Niest, nada, nop.

Sint is hier voor de kinderen (en sint denkt ook altijd aan de opa's en oma's die op de kinderen passen)

Voor zichzelf kopen sint en piet niets

Hier wel voor pappa en mamma hoor!

Al is het maar nieuwe sokken, Pappa en Mamma krijgen ook iets uitpakbaars met een gedicht en een gekke surprise, net als de kinders. Er zijn wel een paar CD's die Pappa graag wil en ik weet toevallig dat Sint ook een paar gekke T-shirts in de zak heeft gestopt. Voor mijzelf zal er ook vast een heel gek shirt in zitten, ik hoop ook een nieuwe gietijzeren koekenpan (want de oude heeft na 46 jaar trouwe dienst de geest gegeven...), wellicht seizoen 7 van de serie DVD's die ik spaar en vást ook wel een lekker badschuimpje of een streng knoflook ... Ik maak me niet druk, ik ben vast blij aan het eind van 5 december.

Vic

Vic

29-11-2010 om 22:28

Geen idee

Aan mijn ouders heb ik een kookwekker gevraagd, mijn zusje heb ik de vrije hand gegeven. Mijn moeder maakt er een sport van om voor zus en mij de meest kitscherige, enigszins overbodige, cadeautjes te scoren. Zo hebben we eens een kerstkaartenhouder met Kerstman gekregen (ik krijg 3 kaarten per jaar), een rode lamp in de vorm van een kerstboom (ja, leuk), en een hele rij huisjes met kerstlampjes erin (best aardig).

fladder

fladder

29-11-2010 om 22:32

Jee...!

Ook met verjaardagen sta ik altijd met de bek vol tanden... Ik heb wel wensen, maar die zijn zo prijzig (kunnen mijn jongens niet betalen)... Nou, vooruit dan maar Wensen kost niks!
* een flesje Karma van Lush
* kekke laarzen voor onder een rok die wel passen (maat 43 en breed rond de kuiten) en waar ik ook nog op kan lópen
* 'n oude VW-bus T1 of T2 (incl. monteur, want het schijnen dingen te zijn waar je nogal eens aan moet sleutelen en ik kan nog geen fietsband plakken
* 'n fles absint. Ik heb een (open) fles van 5 jaar oud en toen ik laatst iemand een glaasje wilde geven merkte ik dat het beste er inmiddels wel vanaf was...
* een winterjas waarvan de rits niet na een maand al kapot is...
* grote tubes acrylverf. Mên, wat gaat dat hard als je eenmaal bezig bent
* 'n handleiding met alle truukjes om verder te komen in Angry Birds. Ik blijf maar in hetzelfde level steken!
* een gehoorapparaatje voor mijn hond. Het is zo irritant om een dove hond te moeten corrigeren!

Ik denk dat ik vanzelf nog wel meer wensen vind als ik verder nadenk

fladder

fladder

29-11-2010 om 22:36

Vic brengt me op nog een idee...

Die oldskool zooo 1979 blikken tingeltangel kerstkaarsjeskandelaar...! Vier houdertjes met daarboven een soort van molentje, en als het goeie überkitsch is ook nog een soort van engeltjes. Als de kaarsjes branden gaat het molentje draaien en tegen belletjes aantingelen. Ohhh, sweet memories...!
Mijn moeder heeft dat ding destijds naar de kringloop verbannen, waarschijnlijk uit medelijden met mijn gezin... Maar ik snak al een kwart eeuw naar dat tingeltangelding...

Sinterklaas kapoentje... Die T1 mag u eventueel wel houden, maar doe mij alsjeblieft die tingeltangelkandelaar in mijn schoentje...

Fladder

Die tingeltangelgevalletjes kun je in iedere kersttuinetczaak kopen. Ik heb ze ook wel 'ns bij de blokker zien liggen. En 'n walktrough van angry birds is zo te googelen.

Bennikki

Bennikki

29-11-2010 om 22:43

Fladder

Dat is het meest orginele verlanglijsje ooit! Heb het net aan man voorgelezen en die is helemaal onder de indruk "stoer wijf!"(=groot compliment)
Bennikki
ps Hoop dat je tenminste één krijgt dit jaar!

fladder

fladder

29-11-2010 om 22:52

Bennikni

Heeft jouw man een vrijgezelle eeneiige tweelingbroer?

fladder

fladder

29-11-2010 om 22:55

Myar!

Werkelijk? Ik zoek ze al zo lang, en óf ik ben stekeblind (toch een uitdaging, naast een stokdove hond), óf ik woon in de verkeerde regio, óf ik pies er telkens naast...

Qua Angry Birds: ik wist niet dat dat een walkthrough heette...! Ik ga gauw googlen, want mijn stress-wegnemer wordt nu een stressfactor...!

Bedankt!

fladder

fladder

29-11-2010 om 22:58

Nog even voor bennikniman

Ben toch wel benieuwd wat jouw man triggerde... De T1 of 2, de absint, Angry Birds of de verf...?

Bennikki

Bennikki

29-11-2010 om 22:58

Jajaja!

Hij heeft een vrijgezelle broer! Van 38! Wel wat gezet en kalend, maar da's testosteron (toch?).
Is het wat?
Bennikki

Lynna

Lynna

29-11-2010 om 22:58

Rituele

Ik wil graag allemaal rituals spul hebben. En grote zilveren bloempotten.... Ben erg benieuwd wat ik uiteindelijk krijg.....

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Bennikki

Bennikki

29-11-2010 om 23:01

Enne..

Dit waren de triggers:
* een flesje Karma van Lush

* kekke laarzen voor onder een rok die wel passen (maat 43 en breed rond de kuiten) en waar ik ook nog op kan lópen

* 'n oude VW-bus T1 of T2 (incl. monteur, want het schijnen dingen te zijn waar je nogal eens aan moet sleutelen en ik kan nog geen fietsband plakken

* 'n fles absint. Ik heb een (open) fles van 5 jaar oud en toen ik laatst iemand een glaasje wilde geven merkte ik dat het beste er inmiddels wel vanaf was...

En de rest ook, eigenlijk. Alles, behalve de laarzen onder de rok (want daar lopen hier in de wijk ALLE vrouwen mee)
Bennikki

fladder

fladder

29-11-2010 om 23:23

Bennikki

Allereerst mijn excuses voor het verminken van je nick...

Voor een eveneens wat gezette, maar absoluut niet kalende 45-plusser klinkt broer-van-bennikkiman als muziek in de oren...!

Fraz

Fraz

29-11-2010 om 23:24

Hier

een nieuw mobieltje (was hard nodig), een boek, een fleece vest, sokken, choc. letter en nieuwe koffie bekers.

fladder

fladder

29-11-2010 om 23:26

Nogmaals bennikki (triggers)

En de kalende 35-plussende broer van jouw man lijkt op zijn broer...?

*sinterklaas kapoentje, ik denk dat ik eigenlijk een broertje in mijn schoentje wil...!*

Fraz

Fraz

29-11-2010 om 23:28

Fladder

oja zo'n tingeltangel kaarsjes houder ronddraai mobiel. Ik heb laatst op de sint/kerst markt op school een nieuwerwets exemplaar gevonden. Gemaakt door een vader van school. Een stuk groter en niet van goudkleurig metaal maar van wit hout en zonder belletjes maar wel met engeltjes die in het midden rond draaien. Ben er helemaal blij mee. Mijn moeder kon het jammer genoeg niet meer herinneren maar ik als kind was er altijd helemaal gebiologeerd door.

Fladder

de kitserige tingetangel engeltjes staat ook elk jaar op MP.
Ik vind ze afschuwelijk,maar heb er toch een gekocht,het is een stukje jeugdsentiment

Fiorucci

Fiorucci

30-11-2010 om 07:03

Fladder

Een soort mini tingeltangel is nu te koop bij blokker.
met een waxinelichtje en rendieren, of kertmannen,of engeltjes.

Fiorucci

Fiorucci

30-11-2010 om 07:04

En ik...

Wij maken surprises, dus een kleinigheidje en een letter. Uitpakken doen wij met kerst..

Jesse_1

Jesse_1

30-11-2010 om 09:34

Ikke

Ik koop dingen voor mezelf, die ik anders ook wel aangeschaft zou hebben:
omzetter van negatieven in digitaal, agenda voor 2011, puzzel(oprol)mat.
Daar vraag ik bij: een legpuzzel of de Linda. Zou ook een leuke scheurkalender kunnen zijn. Of oorknopjes.
Jesse

Fladder - kersttingetangel

http://www.lineo.nl/kerst.html
Dit soort toch? Mijn moeder heeft er ook eentje, zó heerlijk fout... Als ik zo'n trappetje in het raam zou zetten, zou ik een echtscheiding riskeren, maar zó'n ding... maar dan wel in messing

Kerst

Hier komt de Sint voor de kinderen, de kerstman slaat ook de grote mensen niet over.
Voor mij staat al klaar: een oud engels weegschaaltje (krijg ik van mijn oma).
Verder zou ik wel willen: nog een weekendje Londen, want het afgelopen weekend was niet genoeg, een nieuw huis (maar dat zal ik zelf wel moeten kopen) en een mooie tas maakt mij ook wel blij . En ook chocolade graag.

Julia64

Julia64

30-11-2010 om 10:20

Hier

Ik koop altijd standaard de Peter van Straaten zeurkalender en de Supermarktwijngids om zogenaamd "aan elkaar" te geven.
Verder hebben schoonma en ik afgesproken dat wij tweeën voor iedereen (5 volwassenen in totaal) een kleinigheidje kopen. Krijg ik toch nog iets wat ik niet van te voren weet... ben benieuwd!

fladder

fladder

30-11-2010 om 11:02

Genista

Jaaa!!! Dat is 'm! Maar wat is-ie grof duur, zeg...!!!

Het trappetje... Toen werkelijk iedereen 'm op de vensterbank had griezelde ik er van. Nu niemand hem meer heeft... Je begrijpt wat ik bedoel
En... Laat ik zaterdag nou de oude van mijn moeder krijgen (die heeft de zolder opgeruimd... Nee, helaas, de tingeltangel is al weg!)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.