Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ervaringen portable dvd

Ik wil voor de lange zomervakantie-reis een DVDspeler voor in de auto kopen. Maar er zijn er zoveel in zoveel prijsklassen, iemand suggesties voor een goede koop?

Dank alvast

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Columbus

Columbus

02-06-2009 om 14:20

Wij hebben...

Wij hebben een vaag merk en die doet het prima. Wel één apparaat met twee schermpjes gekocht. Eén schermpje is te weinig omdat je dan vaak een verkeerde lichtinval hebt. We hebben ook koptelefoontjes erbij, heerlijk. Eén ding wat ik niet handig vind aan onze (maar misschien doen wij ook iets verkeerd). Als je de motor afzet (tanken, stop, onderweg plassen) dan stopt de dvdspeler ook.

Proline

Mijn man kocht vorig jaar een Proline. Niet duur, overal te koop, hij was toen in de aanbieding.

Het ding werkt prima en dochterlief heeft er al heel wat kilometers mee versleten, ideaal!

Wij hebben ons niet echt in de aankoop verdiept, gewoon een betaalbaar ding.

Annet

Annet

02-06-2009 om 19:37

Ook goedkope

Wij hebben er twee ivm het leeftijdsverschil. Ze kunnen aan elkaar gekoppeld zodat ze dezelfde film kijken. Maar ze kunnen ook apart een filmpje kijken. Dat moet dan wel met koptelefoon.
Twee losse zijn nauwelijks duurder dan 1 dubbele. En als er één kaport gaat heb je er nog één over.
We zijn begonnen met 1 speler en dat werkte hier qua lichtinval goed. Die hing in het midden, kinderen zaten aan de zijkanten van de auto.

Lenco

hoi
wij hebben slechte ervaring met philips (kwaliteit, manier van ophangen) en hebben nu een Lenco met 2 schermpjes. We zijn daar erg tevreden over!
als je bij vakantietijd zoekt op dvd dan kun je veel ervaringen lezen, daar is de vraag al een paar keer gesteld.

Groetjes
Gruffalo

Mar1

Mar1

03-06-2009 om 09:52 Topicstarter

Een merk

is dus niet alles begrijp ik, ook hele vage merken doen het goed. Ik zal eens het vakantie-archief induiken.
Dank voor jullie reactie allemaal!

Linda99

Linda99

03-06-2009 om 10:41

Consumentenbond

Er is pas een test geweest in de Consumentengids. Volgens mij kwam daar uit dat de kwaliteit bij alle apparaten middelmatig was. Geen echt winnaar dus. Ben zelf ook op zoek naar zo'n apparaat en heb mijn oog laten vallen op Nextbase (na flink speurwerk, ook op kieskeurig.nl) maar die zat helaas niet in de test.....

Massi Nissa

Massi Nissa

03-06-2009 om 16:43

Hier ook op zoek

Wij willen ook zo'n ding omdat we in de zomer naar Marokko gaan en in Madrid uren moeten wachten (ivm overstap naar Melilla) met een peuter van twee. Ik lees dus mee. Wij zullen trouwens sowieso een goedkope aanschaffen omdat we hem verder niet nodig hebben. Het gaat puur om die heen- en terugvliegdagen.
Groetjes
Massi

Wij hebben er ook 1

met 2 schermpjes maar nu zou ik toch kiezen voor 2 losse.Deze was 250 euro bij de mediamarkt, de andere waren toen allemaal op. met eigen DVD kunnen ze echt kijken wat ze zelf willen. Deze kun je aan de steunen hangen dat is wel fijn, niet die je op schoot moet houden of waar het dv gedeelte naar voren steekt, daar stoten ze tegen.
Ook bij ons gaat ie uit als de motor uit gaat.
Ik zou wel een kabel erbij kopen warmee je dan op vakantie aan een stopcontact kunt kijken. Wij hebben dat niet gedaan toen en er wel spijt van gehad toen het een paar dagen savonds slecht weer was en we uit "gespelletjest" waren ( hadden geen tv ook)

Mamba

Mamba

03-06-2009 om 18:45

Goedkope van de intertoys

Hier eentje van ik meen 89 euro, twee jaar geleden bij de Intertoys aangeschaft. Eén scherm, kan op zowel autostekker als op lichtnet als op accu. Ik heb een twee tussenstekkertjes gekocht zodat alle kinderen met koptelefoon op kunnen kijken. Goede aanschaf geweest!

Annet

Annet

04-06-2009 om 09:59

Folder aldi

Volgende week heeft de aldi een dvd-speler met twee schermen in de aanbieding.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.