Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Bezig Bijtje

Bezig Bijtje

21-03-2012 om 13:49

eten rond arnhem voor een leuke prijs?

Wij willen ws. een familiedag houden in het Openluchtmuseum. Om daar wat te gaan eten s'avonds (in het park zelf, gaat niet in het budget passen.
Wie weet waar je rond Arnhem voor een leuke prijs kunt eten, leuk voor volwassenen en kids? Geen pannekoeken s.vp.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
bertje1

bertje1

21-03-2012 om 13:57

Posbank

bij rheden, vlak voor de posbank, zit 'prinsheerlijk', dat is misschien wat. lang geleden geweest, weet niet zeker of het heel goed is. Wel aardig denk ik voor red. prijs; kids kunnen binnen en buiten spelen.

Mina

Mina

21-03-2012 om 15:22

Ja, bertje

Daar hebben we ook een keer met de hele familie gegeten. Het eten was best goed en de kinderen vonden het erg leuk. Voor elk wat wils.
Wil je het goedkoop: Pinoccio (of zo, De leeren doedel) bij Oosterbeek/Wolfheze is ook leuk voor kinderen. De keuken is Italiaans dus pizza enzo. Je moet wel geduld hebben.

arnhems meisje

arnhems meisje

21-03-2012 om 22:24

Wokken?

In park Sonsbeek kun je lekker wokken. Gratis parkeren en niet al te ver van het openluchtmuseum.
http://www.sonsbeekpaviljoen.nl/wokken.aspx
18,50 per volwassene, 10,50 per kind

Mina en bezig bijtje,,,over pinocchio

daar is Reimpie langsgeweest! Dus ik denk dat het nu stukken beter zal zijn!

gr Nora

GS

GS

28-03-2012 om 10:58

Trix

Ik weet niet wanneer je de familiedag in het Openluchtmuseum hebt, maar vanaf 18 april is Trix weer open. Aan dezelfde weg als het Openluchtmuseum. Bij Papendal is ook nog een van der Valk.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.