Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Fan van schrijfster Tammy Cohen

Een vriendin is jarig en houdt enorm van lezen. Zij is helemaal lyrisch van Tammy Cohen (De nieuwe collega). Wat zou ze nog meer leuk vinden? Ik zoek wel een nieuw boek, want deze dame leest wel 12 boeken in de week en het is dus waarschijnlijk dat ze een titel al kent.

goede reden om geen boek te kopen

zou ik denken. Boekenbon? Tijdschrift? iets heel anders. Wie weet wordt ze heel blij van een fles wijn met kaasplankje ipv het zoveelste boek wat ze al heeft gelezen

Pennetje

Pennetje

08-06-2017 om 22:50 Topicstarter

Tja

Ik vind een boekenbon altijd een beetje gemakkelijk. Daarom hoopte ik op tips voor een goede nieuwe thriller. Het is tenslotte maand van het spannende boek. Ik ga morgen wel even naar een goede boekhandel.

Wilgenroosje

Wilgenroosje

09-06-2017 om 00:22

Juist fijn

Een boekenbon. Ik vind het heerlijk om zomaar, ver verwijderd van verjaardag, moederdag of sinterklaas, een boekhandel in te stappen en mezelf te verwennen met een boek dat ik heel graag wil hebben. Heerlijk om thuis te komen met een door mezelf uitgekozen boek, terwijl het saldo op mijn bankrekening en in mijn portemonnee hetzelfde is gebleven. Ik voel me jarig als ik een boekenbon krijg en dan ook nog een keer als ik hem (soms pas maanden daarna) uitgeef.

Boekenbon is een goede oplossing

Boekenbonnen zijn erg goed als oplossing, maar als je meer thrillers zoekt dan zou ik misschien gewoon bij de boekhandel vragen om een goede thriller die lijkt op de schrijfstijl van Tammy Cohen.

Ik vind zelf de thrillers van Harlan Coben altijd erg goed, de Verbeelding is erg goed. Alleen dan is het wel weer risicovol, want hij is vorig jaar al uitgekomen. En anders het bonnetje bewaren.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.