Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

zebra

zebra

08-02-2014 om 14:24

filters afzuigkap reinigen

hoe kan ik het best de filters van de afzuigkap reinigen? Het zijn filters van, volgens mij, rvs. Ze zouden in de vaatwasser mogen maar schijnen dan na verloop van tijd grauw te worden en dat wil ik liever niet.

Marie

Marie

08-02-2014 om 15:13

in vaatwasser

Ik doe die filters gewoon in de vaatwasser, maar dat zijn filters van 15 jaar oud ofzo (zaten al in keuken toen wij hier kwamen wonen). Vind het overigens echt ideaal! Vond het altijd maar een gedoe om filters op maat te moeten knippen.

Brianna F

Brianna F

08-02-2014 om 15:56

ook

Gewoon in de vaatwasser, ik doe dit al 15 jaar en de filter van RVS ziet er nog steeds blinkend uit.

Vera*

Vera*

08-02-2014 om 16:08

saai

Hier gaan ze ook gewoon in de vaatwasser (al 14 jaar).

zebra

zebra

08-02-2014 om 18:22

toch

in de vaatwasser dus. Ik zal het morgen eens proberen want de vaatwasser draait momenteel al.

Ze zijn best vies na zo'n 7 maanden intensief gebruik (nieuwe keuken).

Ilva

Ilva

08-02-2014 om 20:39

ook vaatwasser

Ik doe ze ook in de vaatwasser. Er werd mij ook verteld dat ze kunnen verkleuren maar de man zei ook: maar mevrouw, u ziet ze toch niet dus wat maakt het uit. Ik heb ze nu al regelmatig gewassen en ze zijn nog steeds niet verkleurd, maar mocht het wel gebeuren, je ziet ze toch niet. (Bij mij in iedergeval niet).

Puck

Puck

10-02-2014 om 11:24

het wordt eentoning

Ook hier gaan ze in de vaatwasser. Geen kleurverschil te bekennen.

Katniss

Katniss

10-02-2014 om 11:38

Speciaal voor gekocht

Ik heb in mijn nieuwe keuken bewust gekozen voor filters die in de vaatwasser mochten. Ze zijn nu een keer geweest (in 8 maanden, volgens mij mag dat wel wat vaker) en zien er nog prima uit. In mijn oude keuken moest in de afzuigkap nog zo'n matje wat je op maat moest knippen. Dat werd pas echt goor na een paar maanden.

elke maand in de vaatwasser