Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Zonneschijn

Zonneschijn

12-10-2010 om 22:50

Fotoboek maar voornamelijk tekst

Hallo allemaal.

Ik ben bezig om een fotoboek te maken maar er komt best veel tekst (reisverslag) bij. Hebben jullie een programma waar ik dit het beste kan doen. Ik heb het net via Kruidvat geprobeerd maar het copieren van de teksten gaat niet echt soepel (tekst is niet te lezen zo klein en ik krijg het niet groter). heeft iemand ervaring met een makkelijk programma waar je een fotoboek maakt maar ook veel tekst kwijt kan?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

12-10-2010 om 23:03

Hema

ik gebruik het losbladige systeem, dan kun je je minder platte vakantie herrineringen er gewoon tussen voegen in zo'n insteekmap

Tekst velden kun je zo groot maken als je wilt met eigen lettergrootte en lettertype. Al maak je een hele pagina tekst geen enkel probleem.

Zonneschijn

Zonneschijn

13-10-2010 om 08:53

Amk

Ok, dank je voor de tip. Ga ik vanavond even op de HEMA site kijken.

Toke

Toke

13-10-2010 om 15:03

Albelli

Ik heb laatst voor een collega een boekje via albelli gemaakt, met daarin bijdragen van alle collega's. Veel tekst. Die kon ik allemaal vanuit Word importeren (gewoon knippen/plakken). Zag er prima uit.

Zonneschijn

Zonneschijn

13-10-2010 om 15:19

Toke

Dank je! Ga dat vanavond ook even bekijken. Dat knippen en plakken klinkt als muziek in de oren.Ik ga vanavond beide opties testen.

reina

reina

13-10-2010 om 16:03

Zonneschijn

Ik schrijf de tekst in Word en kopieer het dan in het fotoboek, ik werk altijd met de Kruidvat-site en soms ook met bladzijden vol tekst, gaat prima, vind ik.

Zonneschijn

Zonneschijn

17-10-2010 om 19:27

Reina

Dat deed ik dus ook,copieren uit word en dan knippen en plakken maar de tekst was voor de helft zichbaar of zo klein dat ik het niet kon lezen en het lukte me niet om dat te vergroten. Ik zal nog eens kijken.

jippa

jippa

20-10-2010 om 22:02

Ook een manier

Ik doe het bij een hema-album zo: ik kopieer de tekst in powerpoint en maak er op de manier een jpg van die ik als foto importeer. Beetje omslachtig misschien, maar het werkt wel.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.