Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Petra

Petra

11-10-2008 om 19:49

Geox en zweetvoeten

Hoi,

Ik heb voor de winter voor mijn zoon geox schoenen gekocht. je weet wel, de schoenen die ademen...
Maar toch heeft hij heel regelmatig vochtige voeten, en sokken. Hoe kan dat ? Heeft iemand daar ervaring mee?
groeten Petra

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mopperkont

mopperkont

11-10-2008 om 20:38

Werkt een beetje

Ik heb ze zelf gehad. Het werkte bij mij wel een beetje, maar niet echt dat je voeten helemaal droog blijven. Nu heb ik geen zweetvoeten, ik vond ze gewoon leuk.

Het effect van de gaatjes

wordt in mijn ervaring teniet gedaan door de idiote hoeveelheid plastic die in de schoenen wordt verwerkt. Mijn zoon heeft ze 1 keer gehad, maar je raadt het al: nooit weer. Ze ademen veel te weinig omdat een deel van het materiaal waterdicht is.
Steengoeie marketing, dat wel!

Anneja

Anneja

14-10-2008 om 11:40

Wij kopen ook geen geox meer

Twee keer een paar gehad, maar ze gaan mij veel te snel stuk. En zweetpootjes had ie nog steeds.

anne

Ook voor ons geen geox meer...

... dochter heeft zelden zulke zweetvoeten gehad als in de Geox! Erg leuke schoen, dat zeker. En stevig, zeker ook. Maar tegen zweetvoeten? Nee hoor, absoluut niet!

Pollewop

Pollewop

15-10-2008 om 13:56

Vind de kwaliteit ook prut!

Hier ook voor de jongens Geox aangeschaft, 1ste paar van jongste was binnen 2 maand helemaal op bovendien bleef hij zweetvoeten houden en ze waren ook nog eens zeiknat! Toen middelste ook een paar Geox zelfde model en kleur als jongste, ook binnen 2 maand helemaal op. Nee, geen Geox meer hier. Jongste heeft nu Ecco's en dat werkt ook goed voor zweetvoetjes plus een behandeling met van die smerige witte zalf.

Pollewop

Pollewop

15-10-2008 om 22:43

Cameron

Jaaaah Cameron, dat is het, mega goed spul!! 2x gebruikt en hij was er vanaf. Totdat het weer begint....< << >>>

MariaV

MariaV

16-10-2008 om 14:26

Winterschoenen niet fijn, andere wel

Mijn zoon is dol op Geox. Vorig jaar had hij een hoger model en "waterdicht", nou, dat hebben we geweten: elke dag natte sokken! Niks niet ademend!
Als hij normale, lagere Geox draagt, is er geen probleem. Ze gaan hier ook gemakkelijk een heel seizoen mee.
Maria

Prima schoen

Dochterlief puilt er bijna uit, maar draagt ze al met veel plezier sinds vorige winter. Wel zette ze ze in het begin regelmatig tegen haar oor, om te luisteren naar het ademen...

Elisa

Elisa

21-10-2008 om 14:59

Hier ook geox, maar na een week al stuk!

ik had ook bij house of shoes geox gekocht, na een week lag de klittenband er al af. Ze werden teruggestuurd en ik kreeg gerepareerde, belachelijk, ik had direct een paar nieuwe gegeven. Voor mij de volgende keer ook geen geox meer, maar wat dan voor merk, daar ben ik nog niet uit.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.