Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

glow in the dark/ blacklight stiften

Dochter wil met haar kinderfeestje gaan glow-golfen, en nou kreeg ik de tip om de kinderen van te voren een wit t-shirt met glow-in-the-darkstiften te laten versieren (zodat ze die aan kunnen doen tijdens het golfen natuurlijk)

Maar.... waar koop ik die? (ze zouden bij de action zijn, maar hier daar waren ze helaas niet meer, ten minste hier niet)

Weet iemand dit toevallig? (of anders andere tips?)

Alvast bedankt!

Witte T-shirts

Zeeman en Hema

carootje78

carootje78

09-01-2014 om 09:30 Topicstarter

Dank je Jasam, maar...

Ik bedoelde de stiften

Tango

Tango

09-01-2014 om 09:44

Hema

Hema heeft ook wel veel soorten stiften en anders een grote winkel met kantoorspullen e.d.
Met dochter hebben we dit ook een keer gedaan als partijtje. Toen kon je er voor kiezen om dit bij de golfbaan zelf te doen, je betaalde daar maar iets meer voor per kind maar t-shirts en stiften werden dus van daaruit verzorgd. Was wel erg leuk.

Druif

Druif

09-01-2014 om 09:51

Kantoorboekhandel

Ik zou bij onze kantoorboekhandel gaan kijken. Daar hebben ze van alles op creatief gebied.

Dalarna

Dalarna

09-01-2014 om 11:20

Maar

Geen idee maar als je met gewone stiften op een wit shirt tekent zie je dat toch ook? Het witte shirt licht op dus je ziet wat er achterblijft?

Glow in the dark schmink en nagellak

Te koop in feestartikelen winkels

carootje78

carootje78

09-01-2014 om 14:56 Topicstarter

oooh

dat is ook leuk natuurlijk!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.