Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

madelief

madelief

08-03-2012 om 19:31

Goedkope wol

Voor mijn klas ben ik opzoek naar gele wol om pompoen kuikens van te maken. Maar ja die moeten geel worden.... Waar koop ik gele goedkope wol? Kan het niet vinden bij de zeeman, action ed. Wie heeft de gouden tip?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
toto1

toto1

08-03-2012 om 19:34

Wibra?

Ik weet niet of je die in de buurt hebt, maar daar heb ik ook wel eens wol zien liggen.

Henriette123

Henriette123

08-03-2012 om 19:41

Markt?

markt?

Annet

Annet

08-03-2012 om 20:57

Meer kleuren

Ik zou gewoon meerdere kleuren kopen. Laat kinderen zelf verzinnen welke kleur dat kuiken moet krijgen. Zelf lijkt me het leukst om meerdere kleuren in één kuiken te gebruiken.

Marie

Marie

08-03-2012 om 22:28

Devo sneek

Hoi
Bij de DEVO in Sneek kun je ook goed slagen.
http://www.devo-sneek.nl/webshop/
En misschien kun je een oproep bij de ouders / oma's doen of zij nog bolletjes wol hebben liggen?
succes

ishtar

ishtar

09-03-2012 om 09:12

Marktplaats?

als je iemand vindt die in de buurt woont.
Verder vind ik een oproep naar ouders ook een goede tip, en roze, rode, paarse, groene of blauwe paaskuikentjes zijn ook vrolijk

Deze tijd van het jaar

is alle goedkope gele wol volgens mij altijd uitverkocht.

Goedkoopste oplossing is volgens mij om beter te plannen en dit soort artikelen door te geven in je jasrbestelling bij de schoolgroothandel.

Ik moest kortgelden goedkoop garen hebben, en heb ontdekt dat je dat ook tussentijds voordelig bij schoolgroothandel snel kunt bestellen.

Andere oplossingis witte katoen en dan een geel dylonbadje. Of uienschillen.

madelief

madelief

10-03-2012 om 14:30

Mmmm

Helaas niet te vinden, zoek het hele jaar door naar gele wol maar helaas. Worden geen kuikens ben ik bang. Dan maar weer aan de slag met meloenschalen bedankt voor het meedenken!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Je zoekt een heel jaar zonder te vinden?

dan zoek je niet goed...

http://www.heutinkcreatief.nl/wol-populair-50-gr-geel-072.html

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.