Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Gooische vrouwen feestje, iemand ideeen?

A.s. vrijdag geef ik een verjaardagsborrel en toen we gisteren zaten te eten met vrienden, bedacht er eentje spontaan om er een Gooische vrouwenfeestje van te maken. Een van mijn vriendinnen kon een tweelingzus zijn van "Claire" dus die hoeft zich zelf alleen maar in het wit te steken en d'r haar in een chique wrong te doen Maar hebben jullie nog tips? Ik zit me namelijk af te vragen of het eigenlijk wel leuk is en wat voor extra's ik kan organiseren om er inderdaad een lollig feest van te maken.

groetjes Cheryl )

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

In elk geval

veel appeltaarten nog in de springvorm en quiches, heel veel quiches. Daar kwam Willemijn toch altijd mee aan waaien?
Verder naar Gall&Gall om flink wat flessen Chardonnay Femmes Gooi in te slaan (wel 6,95 per fles helaas).

Je kan ook een CD krijgen van de muziek van Gooische Vrouwen, volgens mij via Bol.com wel te krijgen.

Veel plezier alvast. Oh...en ik zou in elk geval met z'n allen de aflevering van vrijdag bekijken.

groetjes van Purk

Carnaval

volgens mij heeft Polly twee jaar geleden met carnaval als Willemijn de straten en kroegen onveilig gemaakt. Ik ben geen carnavalsvierder, maar daar had ik wel bij willen zijn. Polly als Willemijn, ik had wel willen hoeren en sloeren als een echte Anouk

groetjes van Anouk

Polly Shearman

Polly Shearman

12-10-2009 om 10:49

Hier is je redder in nood

Ik heb idd een gooische vrouwen feest gegeven. En heb met carnaval mezelf in de huid van willemijn gestopt.

Ok wat wij hadden gedaan:
plaatsnaam borden gemaakt, gewoon van karton, met de plaatsen LAREN Bussem Enz.. om op te hangen.
We hadden catering alla het gooi. dus hapjes op dure schalen, oesters onder ander. champagne en witte wijn.
Iedereen droeg parels!
Maar er waren ook mensen gekomen als bv hockey trut.. of in een tennis outfitje. de maneger van Martin!
mensen met visite kaartjes met daar op onuitspreekbare functies.
Mijn man was dokter ROssie, deelde ook visite kaartjes uit en vroeg aan iedereen: hoe voel je je..!
We hadden de lichten bij het zwembad in de tuin maar uitgelaten want dat was nog niet helmaal klaar en dan zagen de mensen de troep niet. Gelukkig is er die avond niemand overleden.
En natuurlijk hadden we een GAST optreden van MARTIN morero!! De tv stond in een hoek van de ruimte op een hoge kast en draaide alle dvd's geluidloos af.
En we hadden de muziek uit de serie!

Wat op onze feesten ook altijd een succes is (of het nou gooisch is of niet) is een stuk karton op het toilet waar ruimte is voor quots! altijd leuk!

Ik was willemijn dus hoefde iedereen alleen maar LIEVERD te noemen, zaligheid! ik zou wel willen komen hoor, ik ben een geweldige willemijn ( ben nu trouwens iets te dun geworden voor ene echte willemijn, maar met pruik lijk ik er nog steeds op.

oh een ROderik ging van bil met het hele hockey team!
Ik heb gewoon weken lang dvd's zitten kijken en leuke quots opgeschreven, en die de hele avond ( en daarna met carnaval) geroepen!
oh en we hadden meisjes in de catering met bordjes : tippiewan, tippietwo, en tippietree

dus cherryl lieverd, zet hem op! vergeet vooral je schoonmoeder of die zus van haar niet uit te nodigen, anders krijg je zo het boze fee effect.
Martin zal natuurlijk een stukje moeten zingen, en kijk uit dat claire zich niet lamzuipt.
Houd anouk weg bij alle getrouwde mannen!

ik wens je veel plezier, als je nog vragen hebt weet je me te vinden

Polly!

Ik val hier rollend van het lachen van m'n stoel.

Wat ongelofelijk geestig!
Ik ga 'm niet doen, maar ik stuur 'm wel even door aan wat GV-kijkende vriendinnen van me. Geweldig.
Je hebt me zojuist een glimlach bezorgd die niet meer weggaat.....

Tippiewan, Tippietwo.... he, he, heerlijk.

liora

liora

12-10-2009 om 12:34

Niet vergeten

Haha Polly,

Geweldig! Ik zou ook altijd nog iets van een goed doel erbij doen, al doe je het maar voor de grap. Want dat vind ik er ook echt bij horen.

Ik krijg er helemaal zin in, aangezien ik ook zo op Willemijn lijk!

Heerlijk lieverds, iemand nog een stukje zelfgebakken appeltaart of quiche?

Willemijn

Maxime.M

Maxime.M

12-10-2009 om 15:25

Matin..

Oh en Martin Morero vraagt natuurlijk aan iedereen : " wie wil er nog een poppepilsje" ...

inky

inky

12-10-2009 om 18:52

Ooooohhh

ik wil ook zo'n feestje!! ik val echt van mijn stoel van het lachen... briljant, vooral de cateringdames

Marith

Marith

14-10-2009 om 11:29 Topicstarter

Dank jullie wel!

Polly, ik heb je reactie geknipt, geplakt en bewaard in mijn pc voor een volgende keer. Ben tot de conclusie gekomen dat het allemaal een beetje kort dag is en dat gasten zich hier ook een beetje op voor moeten kunnen bereiden. Daar komt bij dat ik een borrel geef en een dergelijk thema feest is leuker als je er ook iets van een "dansfeest" van maakt. Hoe dan ook; vond je reactie erg leuk en ik ga er zeker wat aan hebben (voor een volgende keer).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.