Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

moederkloek

moederkloek

21-10-2008 om 16:13

Greetz.nl

Ik heb net erg impulsief een leuke kaart per Greetz.nl verstuurd.
Daarbij heb ik een eenmmalige machtiging gegeven om de kosten van mijn rekening te laten halen.....Maar is dat nu wel zo slim???
Heeft iemand ervaring met Greetz.nl?
Misschien halen ze mijn rekening nu wel leeg?? Of kan dat niet?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mamvantwee

Mamvantwee

21-10-2008 om 16:21

Jouw recht

Deze site ken ik niet, maar in het algemeen geldt dat als jij via internet een machtiging geeft voor een betaling, de winkelier de afschrijving van jouw rekening doet, waarna jij alsnog binnen 30 (?) dagen het recht hebt om de afschrijving ongedaan te maken (dat doe je dan via je bank - even bellen). De bewijslast van deze aankoop en daarmee het rechtmatige afschrijven van het bedrag, ligt bij de winkelier. Dus als consument ben je beschermd.

Mamvantwee

Mamvantwee

21-10-2008 om 16:22

Terugboeken

dat terug laten boeken doe je natuurlijk alleen als daar reden voor is, maar dat is wel duidelijk, dacht ik...!

Linda99

Linda99

21-10-2008 om 16:25

Ontvangen

Ik heb al 2 keer een kaartje ontvangen via Greetz. Leuk en makkelijk. Qua betaling heb ik er geen ervaring mee maar kaartjes versturen gaat in elk geval goed

(Janneke)

(Janneke)

21-10-2008 om 17:38

Prima site hoor

Maak je geen zorgen....

Ik gebruik het al jaren, stuur er altijd mijn kaartjes mee. Het is nog nooit mis gegaan.

Groetjes Jan

Brianna F

Brianna F

21-10-2008 om 19:13

Heel handig

Ik ga er elke eerste van de maand voor zitten met de kalender erbij en doe voor elke verjaardag/jubileum alvast een kaart maken. Kan ik het nooit vergeten. En nooit last van "geen postzegels in huis".

sjaan

sjaan

21-10-2008 om 20:07

Geen probleem

Al erg vaak kaartjes besteld via Greetz, nooit een probleem mee gehad. Super handig en leuk!

moederkloek

moederkloek

22-10-2008 om 14:07

Kaart is al aangekomen...

....nog niets van mijn rekening afgeschreven.
Ik vind het ook een hele leuke site vandaar dat ik snel gehandeld heb.
Ik heb er nu wel meer vertrouwen in.
Bedankt.

Goeie site

Hier ook alleen maar positieve ervaringen met Greetz; geen probleem dus en ik betaal ook altijd via machtiging!
groetjes, Daniëlle

nina b.

nina b.

22-10-2008 om 18:33

Niet terug te boeken

eenmalige machtigingen kun je niet terug laten boeken kan ik je helaas uit ervaring vertellen. je bent afhankelijk van de ontvanger. je bent in de war met automatisch overschrijven: dat kun je wel laten terug boeken.

groetjes nina

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.