Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
07-07-2017 om 09:47
Volgende week vertrekken we naar Italie.
Als we toch een keer winkelen, zou ik ook naar kleding voor mezelf willen kijken. Wie weet waar de grote maten te koop zijn (48-50) ?
07-07-2017 om 11:22
let op
Ik kan je helaas niet aan adressen helpen, maar hoe dan ook: bedenk dat je voor de goede maat 4 bij je gewone maat moet optellen. Een Nederlandse maat 38 heet in Italië 42. Een tikje deprimerend.
Groeten,
Temet
07-07-2017 om 11:56
Italiaanse kleding
is vooral geweldig voor kleine vrouwtjes met vrouwelijke vormen. Nou ja, als je er uitziet als een Italiaanse dus
Aan grote maten doen de meeste winkels niet heel erg, maar ook vrouwen met grotere maten zien er daar prachtig uit, dus het moet toch ergens te vinden zijn. Ik heb het alleen niet gevonden.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.