Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Polly Shearman

Polly Shearman

20-02-2010 om 19:03

Haar verf blamage help!

vanmiddag ging ik mijn haar weer blond verven. Ik verf mijn haar al 18 jaar zelf, varierent van blauw, paars zwart rood bruin en blond.
vandaag ging er iets mis, halverwege tijdens het proces zeg ik dat mijn haren dicht bij mijn hoofd zo licht waren dat ze bijna doorzichtig waren..
snel uitgespoeld want anders was ik kaal geweest.
Maar toen had ik dus wit/geel haar dicht op mijn hoofd, oranje haar aan het einde, en hier en daar donker bruine plekken omdat het gewoon niet overal pakte??@!>!>!>

bij drogist ASBLOND gehaald want dat moest er over zei mevrouw../ nu is het dus nog steeds oranje maar wel een stuk lichter...
wat nu???
morgen winkels dicht, maar ik kan wel aan haarverf komen.. als ik echt wil... iemand suggesties????


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Maxime.M

Maxime.M

20-02-2010 om 19:50

Echt zo erg?

Hoi,

Hetzelfde is mij eens overkomen, mijn haar was toen heel lichtblond met rode gloed (ik wil niemand beledigen, maar het was zo'n bejaarden kleur) Afijn, de dag erop asblond geverfd (ook advies drogist) en de hele zondag rondgelopen met dat rare haar (vond ik) dinsdag naar de kapper om het opnieuw te laten kleuren en een coupesoleil te doen. Alleen.... als ik nu de foto's van toen bekijk, (had er speciaal foto's van laten maken, zo ERG was het) denk ik nu dus.... hmm, het valt hartstikke mee, zeker na de asblonde verf. Dus eigenlijk zou ik adviseren, wacht het even een paar daagjes af, is het echt zo erg, of is het je eigen idee?

Maxime

Maxime.M

Maxime.M

20-02-2010 om 19:51

Zilvershampoo

Oh, en voor de warme/gelige gloed helpt wassen met zilvershampoo goed, dat haalt dat gelige weg.

Maxime

Polly Shearman

Polly Shearman

20-02-2010 om 19:52

Tja

wie weet, misschien is het zoizo wel wennen, na bruin nu weer blond

ik zal eens foto's op hyves zetten

Rieke

Rieke

20-02-2010 om 19:54

Wassen met anti roos shampoo

dat vervaagt de kleur. Maar zal niet direct helpen. baal je echt zo van dan moet je maandag naar de kapper gaan voor een professionele behandeling. niet meer zelf aan poeren zou ik zeggen. sterkte ermee !!

Polly Shearman

Polly Shearman

20-02-2010 om 19:57

Zie Ouders Online hyves

daar ga je me vinden met mijn gele/bonde kop met haar....
alleen mijn haar is in beeld hoor! whahahahah
maar idd zo op de foto is het niet zo oranje.
Ik heb nog een beetje asblond over.... nog een keer erin doen??? zou dat helpen????

groet, pol

Jeetje!

mijn hemel, dit is vreselijk!!! Zo kan je echt niet de straat op. Dat een beetje verf zo'n kleurenpalet kan veroozaken, wat een meuk moet dat geweest zijn.

Ik heb maar twee opties. Kaal scheren of een hoofddoekje gaan dragen voor de komende twee maanden en hopen dat in die tijd het een beetje bijtrekt.

groetjes van Purk

Nasha 1st

Nasha 1st

20-02-2010 om 20:32

Kan hem niet vinden

`dus ik kan er even niks over zeggen...

Lynna

Lynna

20-02-2010 om 20:40

Volgens mijn kapper

....kun je niet in 1x van donker terug naar blond....
Ik zou zelf niet meer gaan knoeien en maandag maar een berg geld gaan uitgeven bij de kapper. Sterkte!!!!!

Polly Shearman

Polly Shearman

20-02-2010 om 20:41

Purk

jij bent een afschuwelijk gemeen vrouwtje!!!!

* polly gaat nu in hoekje zitten huilen......

GEpest op het forum!!! daar ga ik eens een draadje over opengooien

Fraz

Fraz

20-02-2010 om 20:46

Kan

die hyves pagina niet vinden en ik ben nog wel zo nieuwsgierig ;-(

reina

reina

20-02-2010 om 22:10

Polly

'T is ook wel heel heftig, van Antilliaanse naar superblondine, dat kan ook niet, joh!! Eigenlijk vind ik het op de hyvesfoto's wel meevallen, maar ws is het in het echt oranjeder ( hoe zeg je dat ) Ik zou maar naar een goede kapper gaan maandag en hen om advies vragen....

Guinevere

Guinevere

20-02-2010 om 22:37

Niet geschokt

Ik vind die foto niet echt schokkend??? Slaap er nog een nachtje over, wie weet blijkt het dan idd. mee te vallen.
Was het een verkeerd merk verf trouwens?

ijsvogeltje

ijsvogeltje

20-02-2010 om 22:53

Ook niet geschokt

ik twijfelde even of ik wel de goede hyves bekeek, want wat ik zie lijkt mij niet echt dramatisch. Dus misschien valt het toch wel mee?

Nasha 1st

Nasha 1st

20-02-2010 om 22:59

Nou moe....

waarom zie ik hem dan niet?

Puck

Puck

20-02-2010 om 22:59

Idd zilverschampoo

Mijn kapper heeft mij (in tegenstelling tot wat Lynna's kapper kan) wel van donker in één keer naar asblonde plukken weten te krijgen. Na de reguliere behandeling hebben ze er nog iets doorheen gegooid om het nog witter te krijgen en als tip kreeg ik ook de tip om met zilvershampoo te wassen. Dat hielp idd om het mooi asblond te houden. Van het voorjaar ga ik voor dezelfde kleurtjes. Ik zou mooi dinsdag (maandag zijn ze volgens mij toch dicht, kapsalons, arme Polly) even naar de kapsalon gaan. Maar op de hyves lijkt het wel mee te vallen vind ik.

Ouders online hyves?

ik wist niet dat die bestond,de ouders online hyves.ik kan hem alleen niet vinden via het zoekprogramma?
staat hij onder een andere naam?

Rafelkap

Rafelkap

21-02-2010 om 08:37

Wil

je onze tondeuse lenen?

Rafelkap

Rafelkap

21-02-2010 om 08:39

Nog veel erger

: mijn oma zat vroeger op een schip van Indonesië naar Nederland met oranje haar! En jij kan morgen alweer naar de kapper. Ik zou een muts opzetten, voor buiten, als je je schaamt.

Bastet

Bastet

21-02-2010 om 08:54

Hmm.....

Ik zou er een mooie kleur bruin overheen doen...
Bastet

Nasha 1st

Nasha 1st

21-02-2010 om 10:36

Ouders online hyves

http://oudersonline.hyves.nl/

maar ik kan de foto niet vinden, tenzij het een profielfoto van een van de leden betreft....dan kan ik ongeveer wel raden wie het zou moeten zijn....Polly staat er onder haar eigen naam denk ik....

Heb 'm gezien

Ik kan me eerlijk gezegd voorstellen dat je schrok van deze kleur. Maar we kunnen je gezicht niet zien. Je huidskleur bepaalt ook veel van hoe een haarkleur je staat, dus misschien valt het wel mee.

Succes ermee in ieder geval!

Chris

Klaartje

Klaartje

21-02-2010 om 12:59

Ook even gekeken

Ik vind het eigenlijk ook wel meevallen. Maar dat kan de foto zijn. Is er geen kapster op OO. Kan die zeggen wat je eroverheen moet doen. Ik zou iets bruins nemen, ik denk dat blond de boel niet dekt.
Succes, Klaartje

Pelle en nasha 1

ik heb me inmiddels aangemeld op de hyves,en ik zag al een paar *bekenden* ,Geerke ,Cecile,kaat mossel,Kathalijne,en vanwege haar kapsel weet ik nu ook wie Polly is( staat niet verkeerd Polly).maar de rest............er staat geen nickname bij,alleen bij Jons,dus dat wordt puzzelen.
Ben benieuwd of jullie mij kunnen herkennen,zonder nickname

Polly Shearman

Polly Shearman

21-02-2010 om 13:51

Inmiddels

Heb en 3 soorten zilver/grijs shampoo gekocht. Ik ben nu met gezin aan het zwemmen. Maar als ik thuis kom dan gooi ik gelijk die zooi in mijn haar. Ik hoop dat het goed komt en anders kan ik er altijd nog bruin over heen doen. In iedergeval bedankt tot dus ver voor alle adviezen. Mijn vriendinnen reageren allemaal erg geschokt. Dus ik kan jullie verklappen het past niet bij mijn kleur huid. Groet polly

Zwemmen

ja, lekker, nou ga je met je gebleekte haar óók nog zwemmen. Chloor maakt het nu toch alleen maar erger? Of draag je een badmuts toevallig?

Wel dapper dat je je in het openbaar begeeft trouwens

groetjes van Purk

Carmen

Carmen

21-02-2010 om 14:42

Niet meer zelf aan rommelen!

Maar gewoon even een goede kapper opzoeken en een vermogen uitgeven. Dat lijkt me in dit geval een stuk verstandiger.

Carmen.

Nasha 1st

Nasha 1st

21-02-2010 om 15:55

Dan heb ik toch

de juiste voor me gehad

Ik vind het ook wel meevallen hoor, zo op de foto....maar na het zwemmen niets er in doen hoor!!! Dat chloor doet je haar geen goed!

oh ja, ik sta niet onder mijn nick inderdaad....en mijn profielfoto lijkt ook niet echt op mijzelf....tis wel een schattig beestje....

Pelle

nee,ik kan jou niet vinden,krijg ik een hint?

Nasha

Nasha is een beest.........ik ga nog eens kijken...........

Nasha 1st

Nasha 1st

21-02-2010 om 16:34

Pelle

is misschien nog wel het makkelijkst hahahahaha, je zoekt gewoon naar.....pelle

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.