Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Haarkrijt, ervaringen?

Ik heb zowel in een speelgoedfolder als in een andere winkel haarkrijt gezien, gekleurde krijtjes om strengen haar mee te kleuren. Lijkt me wel een geinig sintcadeautje voor dochter, maar ik vraag me wel af of en hoe het werkt. Blijft het zitten, geeft het af, is het makkelijk uitwasbaar en kleurt het wel goed? Dochter heeft bruin haar (niet heel donker overigens), ik zou me kunnen voorstellen dat sommige kleuren op blond haar goed te zien zijn maar op donkerder haar slecht.

Iemand hier ervaring?

Groeten,

Temet

Hanne.

Hanne.

11-11-2014 om 22:03

lees mee

Ik lees even mee. Dochter heeft het gevraagd maar heeft heel blond haar. Ik ben eerder bang dat het er niet meer uit gaat.

Thursday Next

Thursday Next

11-11-2014 om 22:11

en ik

zou dan weer bang zijn dat haar kussen gekleurd wordt, of haar beige jas als ze met de gekrijte haren door de regen fietst.

Jesse_1

Jesse_1

12-11-2014 om 08:12

...

http://kimterstege.nl/reviews/haar-krijt/

Het gaat er blijkbaar vrij makkelijk (te?) weer uit en het geeft af, bijv ook als het gaat regenen.

Temet

Temet

12-11-2014 om 21:17 Topicstarter

Dank

Jesse, dank voor de link. De krijtjes die ik gezien had waren geen 4,50 per stuk maar 4,50 per doosje van 6 ofzo, dus de kwaliteit zal allicht minder zijn. Zo te lezen geeft het makkelijk af. Aangezien dochter nogal veel aan haar haren zit (bijvoorbeeld om haar staart weer te fatsoeneren als die half is uitgezakt) verwacht ik blauwe handjes, kleding etc. En inderdaad die kussenslopen nog...
Geen haarkrijt van de Sint dit jaar dus. Als ze groot genoeg is om wat ze zelf in haar haar smeert er ook 's avonds weer probleemloos uit te wassen is het vroeg genoeg.

Groeten,

Temet

Gaat er niet uit!

Ik wil hier ook even op reageren.
Mijn dochter heeft vorige week voor haar verjaardag haarkrijt gekregen van Casuelle, blauw...

Ik stuitte op dit topic hier op het forum in mijn zoektocht naar tips hoe het er weer uit te krijgen, het wil er namelijk niet meer uit!
Ze heeft blond haar en loopt nu al een week met blauwe strengen in haar haar....

Mijn tip dus, niet doen, tenzij je het leuk vindt als je dochter wekenlang met blauw haar rondloopt.

Clowntje

Clowntje

15-11-2014 om 21:59

Ervaring hier

Mijn dochter heeft het vorig jaar van Sint gekregen. Leuk spul, blijft goed zitten. Roze gaat er lastig uit op echt licht blond haar, rest gaat er prima uit met wassen.
Geeft verder niet echt af. Zoveel doe je nl ook niet in. Ze kunnen het makkelijk zelf er in doen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.