Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Diaantje

Diaantje

18-11-2008 om 13:46

Haarverfvraagje

Helaas ben ik al jaren grijzend (misschien inmiddels geheel grijs? Dat weet ik niet zeker) en verf ik m'n haar. Al een hele tijd lichtgoudblond, maar ik zou voor de winter graag een tintje donkerder willen, middengoud of honingblond bijvoorbeeld. Ik verf m'n haar altijd zelf; kan ik er nou gewoon een iets donkderdere tint overheen gooien? Of word ik dan groen???
Diaantje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ellen Wouters

Ellen Wouters

18-11-2008 om 15:34

Gewoon bij de volgende verfbeurt een iets donkerder tint van hetzelfde merk nemen.

Geen henna en verf door elkaar heen gebruiken (kan vreemde reacties geven) en ook niet eerst gewone kleur verven en dan donkerder (te snel achter elkaar).

Groet, Ellen

Miss M®

Miss M®

18-11-2008 om 20:52

Ik zou...

... gewoon lekker naar de kapper gaan. Laat je ook gelijk je puntjes knippen, en klaar is Kees. Weet je tenminste zeker dat het dan goed gebeurd en dat het alles goed dekt.
Ik verf m'n haartjes al jaren bij de kapper en ik ben er zeer tevreden over. Geen geknoei in de badkamer, je lekker verwennen bij de kapper en de kwaliteit van de verf is stukken beter dan die uit pakken.
Succes, groetjes, Miss M.

Diaantje

Diaantje

18-11-2008 om 21:11

Maar miss m.

.. Ik vind naar de kapper gaan helemaal geen 'verwennen'. Sterker nog: ik haat het. Oke, ik laat het zo weinig mogelijk, maar wel regelmatig, bijpunten, maar alleen omdat het nodig is.
Maar dan ook nog laten verven? Gruwel, dan zit ik er helemaal lang.
Op m'n eigen tijd, vaak lekker 's avonds, een beetje knoeien in de badkamer vind ik veel prettiger (mits m'n haar niet ineens groen uitslaat, vandaar de vraag).
Diaantje

Julia64

Julia64

18-11-2008 om 22:41

Kan best

Ik verf ook al jaren mijn haar, vroeger in allerlei varianten (rood)bruin, de laatste jaren alleen nog maar bruin, maar dat varieert ook van goud- tot midden- tot kastanje- tot chocolade- en donkerbruin. Nog nooit problemen gehad bij het overschakelen naar een donkerder kleur.

Groet
Julia

Bastet

Bastet

19-11-2008 om 07:38

Ja hoor

Ja hoor,als doorgewinterde thuisverver lijkt het mij geen enkel probleem hoor!
Groetjes,Bastet

Suzanne

Suzanne

19-11-2008 om 08:55

Idd geen probleem

Hier nog zo'n fervente thuisverver die de kapper maar niks vindt. Ja.. om even snel te knippen en er dan snel weer weg. Een tijd zitten wachten met verf in mijn haar vind ik een crime, bovendien houden bij mij juist de pakjes beter. Ga regelmatig een tintje of 2 tintjes donkerder of lichter, geen probleem. Zeker 1 tintje donkerder niet! Zou inderdaad wel bij hetzelfde merk blijven. Succes!
gr. Suzanne

Diaantje

Diaantje

19-11-2008 om 14:10

Thanks!

Bedankt voor de adviezen. Ik ga het dus met een gerust hart gewoon proberen!
Diaantje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.