Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Hachee

Ik kan het oude stoofvleesdraadje niet meer vinden, dus even een nieuwe. Vandaag hachee gegeten van "casserole beef" dat gisteren 6 uur heeft staan pruttelen en het was heerlijk. Op het etiket stond trouwens 2-3 uur, dus daar ging het eerder fout.
Wat eten jullie trouwens bij hachee ? Mijn man vindt dat de uien de groente zijn,dus alleen aardappels en hachee, ikzelf vind rode kool er wel lekker bij.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Erbij

zelf gemaakte warme appelmoes met kaneel.

Ook

wij hebben vorige week hachee gemaakt, echt heerlijk was het om het weer eens te eten. We eten er gekookte aardappeltjes bij en rode kool. Van mij hoeft die rode kool niet, ik vind hachee en aardappeltjes voldoende....maar de zelf gemaakte warme appelmoes klinkt ook wel goed Annej.

ishtar

ishtar

06-11-2011 om 09:16

Van huis uit

aten wij ook de uien als groente, maar man kende alleen met rode kool. En ik moet zeggen dat ik dat eigenlijk wel lekkerder vind. (en oudste ook, de anderen lusten sowieso niks, die hebben ook niks te melden ;-S)

Monet

Monet

06-11-2011 om 13:45

En hier

met rode kool, aardappelpuree en appelmoes.
Maar........met gewone kale pasta is hachee ook heerlijk!

Shonagh

Shonagh

06-11-2011 om 20:31 Topicstarter

Warme appelmoes

Ga ik onthouden, want rode kool voor mij alleen vind ik net iets teveel werk, nee hier geen potjes of diepvries :o(

Zin in

Krijg nu toch spontaan zin in hachee!
Morgen maar gauw, na het werk boodschappen doen en dan dinsdag heerlijk aan de hachee!
Bedankt voor het idee!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

ishtar

ishtar

07-11-2011 om 12:39

Shonagh

heb je niet toevallig wat familie of vrienden die af en toe langskomen? Kun je die opdracht geven om wat potjes rode kool uit Nederland mee te nemen.
Zo hebben wij hier een voorraad Branston pickles. Niet in Nederland te krijgen, maar man is er gek op. Dus nemen mijn schoonzus en/of zwager als ze naar Nederland komen altijd een voorraadje mee.

Shonagh

Shonagh

07-11-2011 om 20:36 Topicstarter

Ishtar

Ja dat kan, maar dan zijn er eigenlijk wel belangrijker dingen om mee te laten nemen :o)
We gaan ongeveer 1 x per jaar met de auto naar NL en hebben dan een hele boodschappenlijst, misschien er al maar vast rode kool op zetten, haha.

Lekker hachee

Hij staat hier nu ook te pruttelen. Vorige week ook gegeten, toen met wortelenstamp en vandaag met friet. Lekkerrrrrrrr.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.