Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Handdoeken AH - Wie helpt mij aan zegels?

Hoi,

Over een weekje krijg ik eindelijk de sleutel van mijn eerste eigen huis. Ben nu druk bezig met de uitzet bij elkaar verzamelen en handdoeken moeten nog. Mocht er iemand handdoekenzegels over hebben van de Albert Heijn, dan zou ik deze heel graag willen hebben! 😊

Klik op onderstaande link om te doneren:
https://www.ah.nl/digitaalsparen/overmaken/107/8fe8b76c-b6a0-48b5-b721-d3d21bb53f31

Alvast bedankt voor de hulp! 


Ik heb net zegels aan je gedoneerd. 

Worldtraveller

Worldtraveller

25-07-2022 om 20:26 Topicstarter

Super fijn, dankjewel!!!

Bijtje82

Bijtje82

25-07-2022 om 20:42

Ik moest nog boodschappen bestellen, maar was er nog niet aan toe gekomen. Zal ze straks bestellen en de zegels doneren. 😁

Ik heb 2 volle kaarten/ 16 zegels gedoneerd.
Waarom staat dit bij zwangerschap en bevallen? Waar ga je die handdoeken voor gebruiken? 😉 

Gedoneerd,doe er zelf toch niets mee.

Worldtraveller

Worldtraveller

25-07-2022 om 20:55 Topicstarter

Bedankt allemaal, echt super fijn! Heb op de verkeerde categorie gedrukt en probeerde het te veranderen, maar dat gaat niet meer. Dacht dat ik dit bericht gesloten had.

heb je nog nodig? 

Bijtje82

Bijtje82

25-07-2022 om 21:47

Bestelde nooit via de app, maar goed voor de zegels maar ff de app gedownload. Handig ook voor de digitale bonuskaart aangezien ik die nooit mee heb. 
De zegels krijg je pas na levering bijgeschreven toch? 

Bijtje82 schreef op 25-07-2022 om 21:47:

Bestelde nooit via de app, maar goed voor de zegels maar ff de app gedownload. Handig ook voor de digitale bonuskaart aangezien ik die nooit mee heb.
De zegels krijg je pas na levering bijgeschreven toch?

Ja, de app werkt perfect. Alle spaarkaarten bij elkaar

Bijtje82

Bijtje82

25-07-2022 om 22:12

Plantenbak schreef op 25-07-2022 om 21:48:

[..]

Ja, de app werkt perfect. Alle spaarkaarten bij elkaar

Ik spaar eigenlijk nooit mee voor zulke dingen tenzij iemand het specifiek vraagt of er moeten leuke acties zijn die voor de kinderen ook echt leuk zijn. Voetbalplaatjes en zulks mogen ze van mij houden. De leuke informatieve dingen neem ik wel altijd. 

Bijtje82 schreef op 25-07-2022 om 22:12:

[..]

Ik spaar eigenlijk nooit mee voor zulke dingen tenzij iemand het specifiek vraagt of er moeten leuke acties zijn die voor de kinderen ook echt leuk zijn. Voetbalplaatjes en zulks mogen ze van mij houden. De leuke informatieve dingen neem ik wel altijd.

Mijn kinderen hebben meer geleerd van het sparen en ruilen van voetbalplaatjes dan ik ooit had verwacht  

Bijtje82 schreef op 25-07-2022 om 21:47:

Bestelde nooit via de app, maar goed voor de zegels maar ff de app gedownload. Handig ook voor de digitale bonuskaart aangezien ik die nooit mee heb.
De zegels krijg je pas na levering bijgeschreven toch?

Ik bestel ook nooit, maar ik maak in de app wel mijn boodschappenlijstje. En je spaart digitaal geheel automatisch, hoef je niets voor te doen! Er zijn ook maar weinig acties waar ik wat mee wil, maar je kunt via de app dus heel gemakkelijk doneren. Dat doe ik altijd met liefde!

Bijtje82

Bijtje82

25-07-2022 om 23:44

Jonagold schreef op 25-07-2022 om 22:33:

[..]

Ik bestel ook nooit, maar ik maak in de app wel mijn boodschappenlijstje. En je spaart digitaal geheel automatisch, hoef je niets voor te doen! Er zijn ook maar weinig acties waar ik wat mee wil, maar je kunt via de app dus heel gemakkelijk doneren. Dat doe ik altijd met liefde!

Ik gebruikte altijd gewoon de browser. Eigenlijk nooit op gelet of je dan kon sparen. 

Bijtje82

Bijtje82

25-07-2022 om 23:49

Thomass schreef op 25-07-2022 om 22:17:

[..]

Mijn kinderen hebben meer geleerd van het sparen en ruilen van voetbalplaatjes dan ik ooit had verwacht

Ik had hier op een gegeven moment 200 voetbal plaatjes van voetballers en clubs waar ik, noch de kinderen ooit van gehoord hadden. Mijn kinderen zijn meer geïnteresseerd in die bloemen/groenten of beestjes science acties. 

We noemen jongste dochter ook Freek aangezien zij altijd met beestjes loopt te sjouwen. Die roept de ganse dag aaaahw schattig! Al is het maar een jong spinnetje dat door de wind meegevoerd op haar arm land.. Alles is schattig. 

Kind vind een mier in de gang... Mama kijk hoe schattig, mag ik hem houden? 🙈

Bijtje82

Bijtje82

26-07-2022 om 00:03

Zit nog ff te checken voor die zegels. 
Als het goed is krijg ik een volle spaarkaart cadeau, en dan heb ik met mijn bestelling nog 3 volle spaarkaarten tegoed. Dus dan heb je iig al 4 handdoeken 😅

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.