Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Handdoeken laten borduren of zo

Wiue heeft de gouden tip?
Ik wil graag voor ons nieuwe huis met dito badkamer, nieuwe handdoeken bestellen.

Leek me leuk om voor iedereen zijn/haar naam erop te laten borduren.

Maar: kan alleen maar sites vinden voor promo/marketing doeleinden, waar je er minstens 50 of 100 van moet bestellen...Lijkt me wat veel. Weet iemand een site waar dat wel zou kunnen voor echt kleine aantallen ( 5 of zo pp)

Alvast bedankt voor het meedenken

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Suzanne

Suzanne

11-11-2008 om 10:23

Borduuratelier

Neem eens contact op met Borduuratelier (www.borduuratelier.nl) Wij laten hier voor het werk altijd pakketjes maken voor pasgeborenen, het plaatje en de naam op het geboortekaartje worden er dan op geborduurd. Dit is een éénvrouwsbedrijfje en ze levert echt heel mooi werk tegen redelijke prijzen. De prijs voor een handdoek weet ik niet, maar kun je opvragen, even een mailtje sturen.

Drukkerijtje

wij hebben in het dorp zo'n multifunctioneel drukkerijtje. Zij bedrukken ook mokken, placemats (ja, ook papier/folders), t-shirts, dus ook handdoeken!

Misschien moet je naar zoiets op zoek?

succes,
Jons

Astertje

Astertje

11-11-2008 om 12:51 Topicstarter

Mmm ben nog niet verder gekomen

inmiddels wel een borduur/bedruk tent gevonden, maar die borduren alleen de artikelen die ze zelf verkopen.
Laat ik nou net mijn oog hebben laten vallen op handdoeken van de bijenkorf met de juiste kleur. Doet hij dus niet, helaas....

Borduuratelier zou ongetwijfeld een goede zijn geweest, als hij in noord brabant was geweest

ik zoek nog ff verder

Suzanne

Suzanne

11-11-2008 om 14:16

Stitch4all

Astertje, als ik 'borduuratelier' intoets bij Google, krijg ik een hele lijst. Op de 2e plaats staat stitch4all, bij artikelen badstof staat dat de artikelen door de klant aangeleverd mogen worden. Is in Tiel.
Precies daaronder staat Elonsa in Raamsdonksveer, maken ook per stuk. Misschien meer in je richting?

Irene Olyerhoek

Irene Olyerhoek

11-11-2008 om 17:22

Borduren

Hoi Astertje,

Ik heb een eigen bedrijf in computergestuurd borduren. Simpel gezegd, ik heb een borduurmachine staan. Ik borduur zowel in kleine als grote aantallen. Ik kan de handdoeken voor je leveren, of je kunt ze zelf aanleveren. Ik kan ze ook voor je versturen. Ik kan alles borduren, hanndoeken, washandjes, shirtjes, baseball-caps, alles van textiel eigenlijk.

Laat maar weten of je interesse hebt, dan kan ik je meer informatie geven.
Ik ben nog druk met de website bezig, daar zul je zien dat het wel tot de bedrijfsbezigheden behoort, maar er staat nog niet veel van borduren op. Ik zal er vanavond een paar foto's op zetten, dan kun je alvast wat zien.

De website: www.brabantplein.eu

Groetjes Irene

May

May

11-11-2008 om 18:21

Marktplaats...

Zoek op machinaal borduren en je krijgt er verschillende, bijvoorbeeld Borduuratelier Mariska, 033-4754912 06-38890600

Fem

Fem

11-11-2008 om 20:15

Ireeeeeeeeeeeen

Je hebt t gevonden!!! Had Rob t toch nog goed doorgegeven dus.
Ik las de oproep van Astertje en toen dacht ik aan ons Ireentje. Ik hoop dat jullie wat aan elkaar hebben?
Grtz Fem
p.s. sorry dat ik niet meer online was, ff spitsuur hier thuis. Valt nie mee dan he? Met die buikies

Fem

Fem

11-11-2008 om 20:33

Zie net dat er dus al eerder een draadje is geweest met een zelfde vraag. Ik had alleen deze posting zien staan.
Heb je trouwens zelf nog gezegd hoe je hier kon komen voordat ik de kids ging redden. Da was ik al weer ff kwijt.. Hoezo zwanger??

Renske B.

Renske B.

12-11-2008 om 06:45

Bij een winkeltje in tilburg

Ik heb vorige week toevallig handdoeken laten borduren bij een klein winkeltje in Tilburg. Ze borduren ook op eigen handdoeken als je een andere kleur handdoek wilt dan dat zij hebben.

Ze hebben ook een website, heb even het adres opgezocht:
http://www.borduurkadootjes.nl/Webwinkel-Category-87619/Stadsnieuws-aktie.html

Misschien is het iets voor je. Succes ermee!

Groeten, Renske B.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.