Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Hapje eten in Utrecht loopafstand van de schouwburg

Binnenkort moeten we ons rond 18.00 melden bij de schouwburg in Utrecht. Aangezien we van verder weg komen, wilden we bij het restaurant van de schouwburg gaan eten. Nu zit het daar al vol voor die dag. Wie weet wat leuks in de buurt waar we eind van de middag nog een hartige hap kunnen nuttigen? Het liefst op loopafstand van de schouwburg.

Griekse restaurant Europa, in de Gildstraat nummer 73 (Wittevrouwen). 

KnorrendKitten

KnorrendKitten

21-04-2022 om 19:12 Topicstarter

Het menu ziet er lekker uit maar helaas zijn ze pas om 17.30 uur open.

Er zijn genoeg restaurants op loopafstand van de schouwburg.

In de schouwburg zelf heb je behalve restaurant Zindering (ik denk dat je daar gekeken hebt?) ook nog Mevrouw Dudok (naast de lobby). Prima voor een eenvoudige hap, quiche, soep, dat werk. 

KnorrendKitten

KnorrendKitten

22-04-2022 om 11:46 Topicstarter

Mevrouw Dudok leek mij helemaal prima maar op de website van de schouwburg las ik enkel ‘dagcafé’ en open vanaf 10.00 uur.
Op de business site kwam ik 12.00-18.00 uur tegen.
Toch maar weer de schouwburg gebeld en volgens hen was mevrouw Dudok open tot na einde voorstelling.
Gelukkig kon ik ook reserveren

KnorrendKitten

KnorrendKitten

24-04-2022 om 10:01 Topicstarter

KnorrendKitten schreef op 22-04-2022 om 11:46:

Mevrouw Dudok leek mij helemaal prima maar op de website van de schouwburg las ik enkel ‘dagcafé’ en open vanaf 10.00 uur.
Op de business site kwam ik 12.00-18.00 uur tegen.
Toch maar weer de schouwburg gebeld en volgens hen was mevrouw Dudok open tot na einde voorstelling.
Gelukkig kon ik ook reserveren

O, wat was ik blij dat ik voor gisteren gereserveerd had. Wij konden eten bestellen maar degenen die niet gereserveerd hadden niet. En terwijl wij zaten te eten zijn er veel mensen teleurgesteld.

Een pauze arrangement konden wij wel bestellen (want gereserveerd) en dat scheelde een hele lange wachtrij (en een zitplaats).

Het was een leuke voorstelling.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.