Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
01-01-2013 om 21:06
Ik heb al een aantal keer een poging tot hardlopen gedaan. Ging aardig maar de motivatie was snel weg. Nu toch aangemeld voor de city-pier-city loop (met werk) en ook maar bij een training met een loopgroep. So far so goed. Alleen twijfel ik heel erg over de kleding die ik dan het beste kan dragen. Ik pieker er namelijk niet over om zo'n strakke hardlooplegging te gaan dragen. Is niet aan mij en mijn benen besteed Nu vraag ik me af of het heel erg raar is als ik een gewone trainingsbroek ga dragen en welke dan misschien erg geschikt is.
En is voor deze tijd van het jaar een t-shirt en hardloopjack (heb ik) voldoende?
Alvast bedankt!
07-01-2013 om 12:14
Sportdraadje
Picasso,
Heb je het sportdraadje in gezellug al gevonden? Daar krijg je veel support en advies van ervaren hardlopers (en ondertussen ook andere sporters)
07-01-2013 om 13:37
Gelukt!
Ik heb vanmorgen meteen m'n hardloopkleding aangetrokken en ben toen de kinderen naar school waren gaan lopen. Ik heb les 15 opnieuw gelopen, ik dacht dat ik die als laatste gelopen had, maar ik bleek een week verder te zijn. Nouja, les 15 was goed voor vandaag, ik weet niet of ik een les uit de volgende week voor elkaar gekregen had. Hierna wil ik deze week twee keer een les uit week 6 lopen (hopelijk lukt dat dan) en dan kan in de week daarna weer verder met week 7, waar ik eigenlijk vorige maand aan had willen beginnen.
Ik ben verder trouwens wel actief gebleven, fietsen en wandelen naar school en de supermarkt, weekje skiën, elke week een keer klimmen, dus ik heb niet al die tijd stil gezeten.
Oregano, ook succes met lopen! Misschien kun je de eerste weken ook wat sneller doen?
07-01-2013 om 17:47
Puck en tijgeroog
Puck, ik weet idd dat er een hardloopdraadje is. Misschien kom ik daar wel weer eens een keer kijken. Voor nu werkt de afspraak met de loopgroep al motiverend genoeg
En wat goed Tijgeroog! Daad bij het woord voegen, daar hou ik wel van