Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Help! bleekvlek op zwarte jurk...

Wat moet ik doen? Ik heb gisteren in mijn zwarte jurkje, mijn meest geliefde jurk nog wel, met bleek gewerkt, en helaas hiermee geknoeid... paarse vlekken tot gevolg.... Shipsss. Hier baal ik van.. Heeft één van jullie ervaring met de verf van Dylon? Kunnen bleekvlekken hiermee verwijderd worden... Of iemand een andere tip? Ik vind het zo verschrikkelijk jammer. Alvast bedankt voor tips! Hortencia

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Grote vlekken!?

Mijn ervaring: Dylon wekrt niet. Op zwart werkt voor kleine spatjes/stippen een watervaste stift prima. Na een aantal wasbeurten misschien even weer bijstippen. Voor grote vlekken ben ik bang dat je dat toch ziet. Dan is de enige gedurfde optie (met dank aan Ellen Wouters, jaren terug) er een paars-zwart gevlekte jurk van maken door nog een paar keer met de bleekfles aann de slag te gaan...

Ingrid

Brianna F

Brianna F

29-08-2011 om 15:30

Mee eens

Bleekvlekken zijn een ramp, of de optie van Ingrid of snik: weggooien.

Belle Époque

Belle Époque

29-08-2011 om 19:16

Toevallig net gehad

Een bruin tshirt dat wat spatten had gekregen. Ik heb toen tye-dye gedaan en het een avondje in verdunde bleek (of in dit geval: verdunde Ajax met bleek) gedaan.

Het resultaat is een übercool bruinoranjezalmachtig mengelmoesje! Niet slecht voor een oud shirt!

Valkyre

Valkyre

30-08-2011 om 00:04

Ik weet niet hoe groot die vlek is, maar kun je niet een paar bloemetjes haken om erop te naaien ofzo? Moet die vlek niet precies op je tepel zitten natuurlijk...

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

hortencia

hortencia

30-08-2011 om 16:15 Topicstarter

Bedankt!

Het wordt nooit meer dat leuke jurkje, maar goed, ik ga eerst de watervaste stift proberen, en daarna maar mijn creativiteit er op loslaten! Maar erg bedankt voor het meedenken, Hortencia

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.