Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

oudje

oudje

27-02-2015 om 15:46

help ik word oud!


Een sport waar donkere haren bij horen???

Nu pieker ik me helemaal suf wat dat kan zijn....

Ingrid

amk

amk

13-03-2015 om 11:51

IngridT (ot)

veel mensen betitelen het waarschijnlijk niet als sport.
Maar met 6 - 8 uur training per week is het dat wel.

Latin formation dance

Juno

Juno

13-03-2015 om 12:31

Brazella

Welke borstel heb jij?

Amk....

Leuk!!! ( heb vroeger jaren wedstrijd gedanst, latin en ballroom.)

Maarre.... Mocht je met blond haar niet meedoen????

Ingrid

Juno

Hoi Juno,

Ik weet niet of dit nu als reclame gezien word maar hij is van het merk Silk'n, je hebt daar 2 varianten van: Silk'n SonicClean en de Silk'n Sonic Clean Plus, ik heb de eerste. Het enige verschil is dat de plus onder de douche kan, maar dat kan de gewone ook, er zit namelijk een rubertje wat je in de de oplaadingang stopt. Ik heb hem destijds gekocht bij Marskramen, hij is ook verkrijgbaar bij kijkshop, blokker, en mediamarkt maar ik weet niet of die hem nu nog verkopen nu de luxere variant uitgekomen is. Die van mij werkt in ieder geval prima. Hij heeft 2 standen, kan mee in de douche en ik gebruik hem met een facewash. Hij schakelt na 1 minuut automatisch uit, zodat je hem niet te lang gebruikt. Hij is ook oplaadbaar, das ook fijn om te weten, en als hij opgeladen is duurt het best lang voordat hij weer in de lader moet. Je hebt in electrische borstels 2 versies. Bij de ene draait de bostel (heb veel gelezen dat dit niet echt een fijn gevoel is op je gezicht). En de andere werkt met trillingen (zogenaamde sonische beweging). Die van mij werkt met trillingen.

amk

amk

13-03-2015 om 13:16

IngridT

nee, bij ons team niet, want bij formatie dansen is het wel zo mooi als alles er zo veel mogelijk het zelfde uitziet. Dus of je hele team blond of het hele team donker, wij kozen voor donker omdat dat het dichtst bij onze eigen haarkleur lag.

Ella1234

Ella1234

02-02-2016 om 13:53

Rimpels verwijderen

Interessant artikel over het verwijderen van rimpels http://cosmetique-totale.nl/rimpels-verwijderen/

tonny

tonny

03-02-2016 om 14:21

uit de weekendbijlage van de krant

dit citaat:

Carlo Leget: ‘Tussen het zo lang mogelijk vasthouden van de jeugd en gezondheid aan de ene kant en het actief afkappen van een leven dat ‘onder de maat’ is, gaapt een kloof. Wat hier ontbreekt is het leren omgaan met verlies, onmacht, falen, minderen, lijden.’

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.