Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
23-05-2010 om 16:34
De kinderen hebben een jonge merel gevonden die door eksters te pakken was gekregen. We hebben hem dicht bij een nest gelegd in de hoop dat de ouders het dier nog vinden. Helaas nog geen ouder te zien.
Er zitten al vliegen op het vogeltje. Wat nu?
23-05-2010 om 16:57
Dat klinkt niet best
Ik vrees dattie dood gaat Marie... te veel verzwakt door de aanval en de stress daarna. Ik ben bang dat je daar niet veel meer aan kunt doen. Sterkte!
23-05-2010 om 16:59
die gaat dood. Vandaag misschien nog niet, maar morgen is-tie dood. Aan de verwondingen bezweken.
Tirza
23-05-2010 om 17:19
Die gaat dood
... net als héél veel andere jonge merels. Omdat ze tegen de ramen vliegen, ruzie krijgen met een kat of ekster of wat dan ook maar. Ik heb er afgelopen maand al drie dode merels uit de tuin kunnen halen.
23-05-2010 om 20:35
Helaas,
hij heeft het inderdaad niet gered. Morgen met de jongste en de buurmeisjes het arme dier mooi begraven.